U.D.: Fem teatre | Cicle: Inicial | Curs: 2n |
- Descobrir els recursos expressius que ofereix el propi cos. - Expressar diferents sentiments amb la cara. |
T'
|
EXERCICI |
ORG.
|
10'
|
- Joc: Les estàtues. Quan s'aturen han d'espressar diferents sentiments amb la cara. - Anar caminant per la sala, sense còrrer i quan es creuin amb un company, s'han de saludar, fa molt de temps que no es veuen i s'han d'explicar coses que han fet, però sense parlar. - El mateix, però saludant al que estigui més a prop quan el professor ho indiqui. |
Grup classe |
30'
|
- Cada parella es pensa un ofici i es prepara una petita representació. Quan la tenen preparada, surten al mig de la sala i el representen. La resta de la classe ha d'avariguar de quin ofici es tracta. Un cop acabada la representació, els mateixos companys els fan una avaluació per saber el que han entés bé i el que no han pogut entendre. | |
5'
|
- Joc: Pobre gatet | |
10'
|
Recollida de material i neteja personal | |
Material:
|
- Conèixer en profunditat un conte infantil i preparar la seva representació. |
T'
|
EXERCICI
|
ORG.
|
10'
|
- Lectura del conte: Els 3 porquets. | Grup classe |
35'
|
-Distribució dels alumnes
en grups de 5 - 6, de forma que no quedi ningú sense grup. - Repartiment dels papers a cada membre del grup: 1.- Porquet 1. |
|
10'
|
Recollida de material i neteja personal | |
Material: Conte: Els tres porquets |
- Representar un conte infantil de forma desinhibida. |
T'
|
EXERCICI
|
ORG.
|
40'
|
- Representació de l'obra " Els 3 porquets ", segons les pautes treballades a classe. | Grup classe |
5'
|
- Exercicis de relaxació i respiració. | |
10'
|
Recollida de material i neteja personal | |
Material:
|
- Actuar sense inhibicions davant altres alumnes. |
T'
|
EXERCICI
|
ORG.
|
40' | - Un cop treballada l'obra a la classe, anirem a les diferents aules, on un grup diferent cada vegada farà la representació per la resta de companys. | Grup classe |
5'
|
- Debat sobre l'experiència portada a terme | |
10'
|
Recollida de material i neteja personal | |
Material:
|
2n
NOM |
Executa gestos amb la cara | Imita animals amb el cos | Simbolitza accions pròpies d'alguns animals | Es mostra sensible a la comunicació corporal | Actua sense inhibició | |
1
|
||||||
2
|
||||||
3
|
||||||
4
|
||||||
5
|
||||||
6
|