CANAL OLÍMPIC

NIVELL A partir de cicle mig de primària.
LLOC Canal Olímpic de Castelldefels
DURADA 1 dia

Gaudir de les activitats recreatives en el medi natural.

Dominar el medi aquàtic mitjançant la realització d'activitats atlètiques.

Tractar amb cura les instal·lacions atlètiques.

CONTINGUTS

Coneixament de les tècniques d'escalada.

Aplicació de les habilitats motrius bàsiques en medis diferents de l'habitual.

Domini del medi en les activitats aquàtiques.

RELACIÓ AMB ALTRES ÀREES SOCIALS: Activitats econòmiques: Els serveis.

NATURALS: L'aigua.

CATALÀ: Vocabulari.

DESCRIPCIÓ DE L'ACTIVITAT

Per fer aquesta activitat cal reservar-la amb força temps d'antelació, ja que per les seves característiques la demanda es concentra molt en uns determinats mesos.
Els alumnes han de portar roba de recanvi, tovallola i xancletes de bany ( encara que no vulguin, és inevitable mollar-se ).

El canal ofereix diverses possibilitats de passar el dia, nosaltres vem triar 3 activitats: canoa, caiac i tir a l'arc. Es divideix els alumnes amb 3 grups i les van fent de manera rotativa, amb un descans entre la segona i la tercera per dinar.

VALORACIÓ

Es tracta d'unes activitats que poden fer molt a prop de casa i no obstant, no són massa conegudes.
Per altra banda, tots sabem com disfruten els nens quan poden jugar amb l'aigua.

S'ha d'anar en compte amb els que es vulguin tirar al canal, ja que està prohibit ( si ho permetissin acabarien tots a l'aigua i no es podria navegar ).

Podem dir que van disfrutar molt tots i es van quedar amb ganes de tornar-hi.

( Per cert, al final dos alumnes van acabar a l'aigua, sense voler, clar )

Tots a la vegada es fa millor