HOLA!!!

Som uns nens i nenes de 5è i anem a l'escola Cassià Costal de Girona. A la classe de 5è A som 26 i amb la senyoreta Fina 27. Dominem les noies 17, i tant sols 8 nois. A la classe de 5è B som 26, d'aquests 13 noies i 13 nois i amb la senyoreta Anna arribem a 27.

LA NOSTRA AULA

A les nostres aules estem asseguts de 2 en 2.
Aquest any "els reis" ens han portat un "radiocassette", i cada cop que fem una prova o treballem durant força estona escoltem música.
Tenim 11 cassignatures: mates, català, castellà, anglès, francès, socials, naturals, plàstica, música, informàtica i educació física
A la classe tenim una sèrie d'encarregats com: delegat/a, pissarra i data, finestres, periodistes....
Fem treballs en grup: l'euro i la pesseta, Finlàndia, Itàlia, hem participat en un concurs de còmic de l'ONCE... Els grups els fem de 4 persones ja que alguns treball són una mica difícils, i així ens ajudem entre tots i convivim amb els nostres companys.

LA NOSTRA ESCOLA

La nostra escola és pública situada a l'entrada sud de la carretera de Barcelona, on abans hi havia l'antiga estació de RENFE; i la que té el pati més gran de totes les de Girona. El pati consta d'una pista de futbito, un camp de bàsquet i un camp de futbol, una pista vermella i uns porxos. Al voltant de tot el pati hi ha arbres . El nostre director es diu Carles.
L'escola consta de dos edificis: el d'infantil i el de primèria. El de primària té dos pisos. A més de les aules, tenim aula d'informàtica, d'idioma, d'audiovisuals, sala polivalent, biblioteca, despatxos de direcció, consergeria i menjador.

LA NOSTRA CIUTAT

Girona és una ciutat molt bonica tal com diu la cançó de "Girona m'enamora". Està situada al nord-est de Catalunya, concretament a la comarca del Gironès. Girona és la capital de la província i de la comarca del Gironès.Té una part antiga i una nova. A la nova hi ha molt de trànsit, i a la part vella no gaire. Hi ha turons i muntanyes com Montilivi i Montjuic.
En la nostra ciutat podeu visitar la plaça més petita del món, i també la catedral més gran després de la de Roma (en amplada).
Tenim un monument ben curiós que és una columna, a dalt d'aquesta hi ha enfilada una lleona. La llegenda diu que si t'enfiles i li fas un petó al cul de la lleona, que si marxes, segur que algun dia tornaràs a Girona.
Girona està atravessada per 4 rius: Ter, Onyar, Güell i Galligants.

Inici