|
|
- Equips
d’Assesorament i Orientació Psicopedagògica
|
|
- Centres
de Recursos Pedagògics
|
|
- Oficina
deCooperació Educativa i Científica Internacional.
|
|
|
|
- Eduteka
portal del Educador
|
|
- Tendencias
del trabajo y la formación en el siglo XXI
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
- El
portal latino de la educación
|
|
|
|
- Educación
para el desarrollo
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
- Foro
sobre la Educación Argentina
|
|
- Ejercicios
de matemàtica.
|
|
|
- Geografia i historia i C.Socials
|
|
- La
pàgina de Ciències Socials
|
|
|
|
|
|
- Planificació
del territori
|
|
- Informació
sobre Catalunya
|
|
|
|
|
|
|
|
- Centro
de Documentación de Barcelona
|
|
|
|
|
- WEBS D'ASSOCIACIONS, COL.LEGIS
I SINDICATS DE PROFESSORS DE SECUNDÀRIA
|
|
|
- CATEDRÁTICOS
(Estatal) ANCABA
|
|
- CATEDRÀTICS
(Catalunya) ACESC
|
|
- CIÈNCIES
NATURALS (Biologia i Geologia) SPCN
|
|
- CIÈNCIES
NATURALS (Geologia) AEPECT
|
|
- DIRECTORS
I ALTRES CÀRRECS DIRECTIUS AXIA
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
- MILLORA
SISTEMA EDUCATIU (MURCIA) AMYDEP
|
|
- MILLORA
SISTEMA EDUCATIU (VALENCIA) DEPREN
|
|
- MUSEUS
(INFORMACIÓ SOBRE MOLTS MUSEUS)
|
|
- PEDAGOGIA
I CANVI DEL SISTEMA EDUCATIU - PDP
|
|
|
|
|
|
|
|
|
- CDLCAT
(Col. Doct. Llic. Catal)
|
|
- COB
(Col. Ofic. Biólogos)
|
|
- Col.legi
de Geòlegs de Catalunya (CGC) ...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
- Felicitacions
i festes d’aniversari
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
- Consejos
de tu farmaceutico
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
- Diners- Bolsa –Compras
en la Red
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
- Ver
mundo. Guías del Mundo.
|
|
|
|
|
|
- Guia
mundial de aeropuertos
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
- Boletin
Oficial del Estado.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
- Search
Buscador en ingles.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
- Desenvolupament
de pàgines Web de Joammas
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|