ESTUDIS POST-ESO

Les teves opcions són diferents segons les teves aspiracions acadèmiques, les teves capacitats i la consecució o no del Graduat en l'ESO. Per fer-te més fàcil l'elecció tria-la segons si penses que obtindràs el graduat o no, en el cas que no l'obtinguis el ventall de possibilitats es també molt ample, i fins i tot tindràs una via per accedir als Cicles Formatius de Grau Mitjà. Fes cas a les orientacions del teu tutor.

Independent de l'obtenció del Graduat en ESO pots escollir l'apartat de NOVES PROFESSIONS, ja que la seva oferta en aquest apartat és molt ample.

• Propostes per l'alumnat que sense el Graduat d'ESO volen continuar estudiant o obtenir el Graduat

NO OBTINDRÉ EL GRADUAT EN ESO

• Opcions d'estudis reglats per els qui han assolit el Graduat en ESO

OBTINDRÉ EL GRADUAT EN ESO

• Estudis relacionats amb noves professions sense titulació acadèmica oficial

NOVES PROFESSIONS

Pots trobar més informació al SINERA: CD-ROM/Orienta/

Si necessites informació a nivell de l'Estat Espanyol, aquest és el millor cercador!
Recerca en Olé:

NOVETATS!!!