Llistat d'enllašos

Amb el Llistat d'enllašos, els alumnes podran consultar pÓgines web per localitzar informaciˇ interessant i ˙til.

Objectius d'aprenentatge: incrementar la capacitat cognitiva de l'alumne sobre un tema a partir de la selecciˇ qualitativa d'informaciˇ.

EstratŔgia:
a aquesta activitat es proposa que el/la professor/a faci una tria de 5-10 pÓgines web que trobi ˙tils / interessants / peculiars per al tema a tractar amb els alumnes.

El fet de limitar el nombre de pÓgines de consulta respon a dos prop˛sits:

1- que l' alumne s'estalvi´ fer una cerca que podria esdevenir una tasca llarga i infructuosa.
2- que l'alumne compti ja amb una informaciˇ destriada. No tota la informaciˇ que es troba a Internet reuneix les condicions adients com per ser considerada d'interŔs des del punt de vista educatiu.

Donat que els professors tenen mÚs recursos que els seus alumnes per identificar fonts fiables, es recomana que siguin els professors els que facin la tria de pÓgines web.

Tanmateix a vegades pot ser tambÚ adient deixar que els alumnes cerquin ells mateixos les pÓgines web a Internet. Per aquestes actuacions, caldrÓ formar-los en l'˙s dels diferents instruments de cerca d'informaciˇ.

Exemple de Llistat d'enllašos: China on the Net