Enhorabona per la feina que heu acabat. Ara, si feu una mirada enrere, veureu que amb aquest treball, heu fet coses que us han resultat noves i heu reforçat coneixements que ja s'havien introduit a l'aula:

- Heu dissenyat i elaborat un mural que després heu presentat a classe.

- Heu participat activament en l'elaboració d'un informe sobre la noblesa medieval, on heu explicat qui eren, com i on vivien i a què dedicaven el seu temps.

- Us heu familiaritzat amb la navegació per Internet i heu conegut pàgines d' història mediaval que potser són molt diferents de les pàgines que soleu visitar.

- Heu practicat diverses destreses relacionades amb les tecnologies de la informació i la comunicació (des de internet: retallar textos i modificar-los per ajustar-los a allò que es demava, buscar imatges, retallar-les i enganxar-les al vostre treball, guardar-hi documents, usar el corrector ortogràfic...).

- Heu treballat en grup, aportant idees i col·laborant activament i finalment heu perdut la vergonya exposant el vostre treball de manera oral.

Sobretot, seria bo que haguéssiu après que: tot i els privilegis, la vida d'un caballer era dura i molt sovint curta i que els castells, en origen simple torres poc còmedes per viure-hi, van anar complicant la seva estructura i millorant en comoditats, però mai van arribar a ser com els de contes de fades.

Si us ha interessat el tema, en els enllaços següents trobareu altres WebQuests semblants que us ajudaran a aprofundir més en el tema des d'altres perspectives i exercicis per posar-vos a prova, així com informació adicional. Animeu-vos i entreu!!!

posa't a prova

descubreix com vivien les dónes a l'edat mitja

vida quotidiana

viure en un catell de la frontera