continguts

Continguts ESO

Quins són els continguts de l'opció de Religió Catòlica?

En concret, quins coneixements volem transmetre?

Cliqueu al damunt de cada curs per conèixer-los.

1r curs
2n curs
3r curs
4t curs

L'opció consta de tres crèdits a realitzar durant el primer cicle (entre 1r i 2n d'ESO) i, si es vol continuar amb l'opció durant el segon cicle, tres crèdits més a realitzar entre 3r i 4t.

Com inscriure's

1eso

1r ESO

El món de la Bíblia

Coneixement de la bíblia com a obra de gran transcendència en les nostra cultura.

Un home anomenat Jesús

Vida i obra de Jesús, el seu temps i el seu missatge.

2neso

2n ESO

El grup de Jesús

Vida dels primers cristians i dels cristians d'avui. El calendari festiu.

3rESO

3r ESO

Les religions en el món

Les religions orientals (hinduisme i budisme) i les religions monoteistes (judaisme, cristianisme i Islam).

4tESO

4t ESO

Història d'uns aventurers

Els fets i els personatges de l'Església més influents al llarg de la història.

Els valors i la felicitat

Les grans qüestions ètiques del món d'avui: eutanàsia, enginyeria genètica, avortament...

i nscripció

Com inscriure's

á

Per cursar els ensenyaments de l'àrea de Religió, cal marcar la casella de Religió Catòlica que figura en l'imprès de preinscripció o de matriculació en començar el primer cicle (1r curs d'ESO) o el segon cicle (3r curs d'ESO). L'opció es pot canviar en canviar de cicle:

En el cas de 1r d'ESO, els alumnes que no cursin l'àrea de Religió cursaran unes activitats complementàries sobre coneixement del medi social que inclouen també coneixements sobre les religions. En els altres cursos, els alumnes no matriculats en aquesta matèria segueixen els ensenyaments dels crèdits variables oferts per les diverses àrees.