BEEBOT I CUBETTO (CICLE 1 ETAPA1)

L’únic que varia és el robot utilitzat. Per a primer, la Beebot i per a segon el Cubetto.

1-  Ens dirigim a la web : https://aurasmagarbi.wixsite.com/roboticaregnei es posa al vídeo i s’explica aquesta història:

“Cubetto/Beebot vivia en aquest regne però un drac malvat amb els seus amics el va fer fora del seu món, per tornar al castell i fer-lo fora necessites recolectar les boles de drac per fer-te més fort i poder lluitar contra ell.”

2-   Llavors es va al mapa (que es troba dins la capsa del Cubetto) i diem “però on està el drac?” Llavors expliques que tens una aplicación a la tauleta que et permet veure als intrusos, l’Aurasma.

Per fer funcionar l’aurasma a l’iPad cal connectar-se a un compte Compte: Egarbi Clau: Escolaga

Per a què es vegin bé els animals i el drac fa falta una habitació lluminosa i mirar al mapa de manera recta i a una distància no molt llunyana de cada casella. I hem de tenir en compte que, per exemple, si estem veient a l’ós encara que apuntem al castell on es troba el drac, no ho veurem, ja que el programa només capta d’un en un cada imatge i haurem de “mirar cap a dalt” per treure l’enfocament a l’animal que veiem i poder tornar a fer-ho.

i

3-  Quan ja tenim tots els animals i al drac, identificats, seguim amb la web i escollim una dificultat, recomano utilitzar la “normal” per als principiants. En aquest punt, ha de ser el professor o professora qui hi ha de co.locar les boles de drac repartides en el mapa. Aquest és l’ordre:
Normal: Al parc de l’arbre, al parc de la flor, lletra Y i al mar (abaix

del tot)

Difícil: Desert amb cactus, vaixell, lletra G, ós

Extrem: Parc al costat de la muntanya, tauró, ciutat, lleopard

Una altra modalitat que vaig emprar bastant amb els alumnes perquè havíem acabat el nivell normal però no donava temps a fer un altre sencer, era el que abans de dirigir-se al drac, com ja tenien les boles de drac eren més forts i podien anar a enfrontar-se als amics del drac i derrotar-los amb el dau (tirant un 5 o més) i ja, quan els havien derrotat a tots a anar pel drac, que ja estava més dèbil perquè no tenia les boles de drac ni aliats i tiraven els daus i si treien un 7 o més, el guanyaven.