Les fitxes de les dues primeres unitats(ESCOLTAR, PENSAR) es divideixen en QUATRE apartats : 1.-FEINA ( Proposta a desenvolupar amb l'ús de llenguatge musical i possibles relacions emocionals) "Consigna" 2.-ANALOGIA ( Estímol del pensament divergent). 2.1 Imatge /Text/Olor "Observa" 2.2.-Pregunta per despertar la "sensibilitat als problemes" "Pregunta" 3.-ARXIU (Suggeriment de nom per desar la feina diària a la carpeta o disquet) "Desa amb el nom de":... ex: PI0310 ( fitxa: PI desada el dia tres d'octubre) 4.-AVALUACIÓ( Proposta d'avaluació diària ) "Com t'ha anat?
Les fitxes de les dues primeres unitats(ESCOLTAR, PENSAR) es divideixen en QUATRE apartats :
1.-FEINA
( Proposta a desenvolupar amb l'ús de llenguatge musical i possibles relacions emocionals)
"Consigna"
2.-ANALOGIA
( Estímol del pensament divergent).
2.1 Imatge /Text/Olor
"Observa"
2.2.-Pregunta per despertar la "sensibilitat als problemes" "Pregunta"
2.2.-Pregunta per despertar la "sensibilitat als problemes"
"Pregunta"
3.-ARXIU
(Suggeriment de nom per desar la feina diària a la carpeta o disquet)
"Desa amb el nom de":...
ex: PI0310 ( fitxa: PI desada el dia tres d'octubre)
4.-AVALUACIÓ( Proposta d'avaluació diària )
"Com t'ha anat?
Les fitxes de la darrera unitat (CREAR) es divideixen en QUATRE apartats : 1.-FEINA, 2.PREGUNTA, 3.-ARXIU, 4.-AVALUACIÓ
Les fitxes de la darrera unitat (CREAR) es divideixen en QUATRE apartats :
1.-FEINA, 2.PREGUNTA, 3.-ARXIU, 4.-AVALUACIÓ