WebQuest: FEM UN ZOOM A LA HISTÒRIA.Els romans a Catalunya
FITXA
INDIVIDUAL D'AVALUACIÓ |
||||||
| CONCEPTES |
DEFICIENT |
REGULAR |
BÉ |
MOLT
BÉ |
||
| Assimilació
dels conceptes treballats ( veure els objectius
). |
||||||
| PROCEDIMENTS |
||||||
|
Comprensió de la documentació prèvia. |
||||||
| Suport
gràfic coherent amb la presentació oral del tema, que als
companys els faciliti la comprensió del què exposeu i a
vosaltres l'explicació. |
||||||
| Exposició
oral ben preparada, demostrant assimilació dels conceptes treballats
i capacitat de transmetre'ls només amb l'ajut d'un guió
i fent referència al suport gràfic, i en cap cas llegint
el treball. |
||||||
| ACTITUD/VALORS/NORMES | ||||||
| Actitud tant a l'aula ordinària com a l'aula d'informàtica. | ||||||
| Capacitat d'atenció i concentració a l'hora de llegir la documentació prèvia a la recerca d'informació a internet. | ||||||
| Capacitat
de saber-se avenir amb els altres membres del grup, sabent escoltar, intervenir,
aportar idees, acceptant les aportacions dels altres o rebatent-les amb
respecte i arguments quan calgui, i la resolució de conflictes
si és el cas. |
||||||
| Seguiment de les pautes donades. | ||||||
| Interès per la feina. | ||||||
| Aprofitament del temps. | ||||||
| Perseverància per a la superació de dificultats. | ||||||
| Actitud responsable com a participant d'un grup, i per tant l'actitud conscient de la importància del treball personal en benefici del treball del grup. | ||||||
| Participació equivalent de tots els membres del grup en la presentació oral. | ||||||
| Esforç individual en tot el procés de treball. | ||||||
| Observacions sobre l'alumne/na: .absències en alguna sessió.incidències .actituds positives a destacar |
||||||
|
||||||