| PROCEDIMENTS |
DEFICIENT |
REGULAR |
BÉ |
MOLT
BÉ |
| Encert
en la selecció de la informació necessària
i adient al treball proposat. |
|
|
|
|
| Redacció
de la informació recollida, atenent a les normes ortogràfiques
i de puntuació, a l'ús de vocabulari adient i a
una correcta expressió. |
|
|
|
|
| Treball
escrit, aplicant les normes de presentació establertes:
portada, contraportada, títols, marges, índex, introducció,
desenvolupament del tema, conclusió i recursos. |
|
|
|
|
| Suport
gràfic coherent amb la presentació oral del tema,
que als companys els faciliti la comprensió del què
exposeu i a vosaltres l'explicació. |
|
|
|
|
| Exposició
oral ben preparada. |
|
|
|
|
| Creativitat
del suport gràfic, on s'hi han inclós elaboracions
pròpies i originals. |
|
|
|
|
| Correcció
formal del suport, atenent a la distribució de l'espai,
els colors utilitzats, la correcta proporció entre lletra
i il·lustracions i la correcció ortogràfica. |
|
|
|
|
| ACTITUD/VALORS/NORMES |
|
|
|
|
| Actitud
tant a l'aula ordinària com a l'aula d'informàtica. |
|
|
|
|
| Seguiment
de les pautes donades. |
|
|
|
|
| Interès
per la feina. |
|
|
|
|
| Aprofitament
del temps. |
|
|
|
|
| Perseverància
per a la superació de dificultats. |
|
|
|
|
| Actitud
responsable com a participants del grup-classe, i per tant l'actitud
conscient de la importància del treball del grup en benefici
del treball del grup-classe. |
|
|
|
|
| Participació
equivalent de tots els membres del grup en la presentació
oral. |
|
|
|
|
| Esforç
de l'equip en tot el procés de treball. |
|
|
|
|
| Observacions
sobre el grup:
.Incidències
.Actituds positives a destacar
.Actitud general del grup |
|