| PROCEDIMENTS |
DEFICIENT |
REGULAR |
BÉ |
MOLT
BÉ |
| Encert
en la selecció de la informació necessària
i adient al treball proposat. |
|
|
|
|
| Redacció
de la informació recollida, atenent a les
normes ortogràfiques i de puntuació,
a l'ús de vocabulari adient i a una correcta
expressió. |
|
|
|
|
| Treball
escrit, aplicant les normes de presentació
establertes: portada, contraportada, títols,
marges, índex, introducció, desenvolupament
del tema, conclusió i recursos. |
|
|
|
|
| Suport
gràfic coherent amb la presentació
oral del tema, que als companys els faciliti la
comprensió del què exposeu i a vosaltres
l'explicació. |
|
|
|
|
| Exposició
oral ben preparada. |
|
|
|
|
| Creativitat
del suport gràfic, on s'hi han inclós
elaboracions pròpies i originals. |
|
|
|
|
| Correcció
formal del suport, atenent a la distribució
de l'espai, els colors utilitzats, la correcta proporció
entre lletra i il·lustracions i la correcció
ortogràfica. |
|
|
|
|
| ACTITUD/VALORS/NORMES |
|
|
|
|
| Actitud
tant a l'aula ordinària com a l'aula d'informàtica. |
|
|
|
|
| Seguiment
de les pautes donades. |
|
|
|
|
| Interès
per la feina. |
|
|
|
|
| Aprofitament
del temps. |
|
|
|
|
| Perseverància
per a la superació de dificultats. |
|
|
|
|
| Actitud
responsable com a participants del grup-classe,
i per tant l'actitud conscient de la importància
del treball del grup en benefici del treball del
grup-classe. |
|
|
|
|
| Participació
equivalent de tots els membres del grup en la presentació
oral. |
|
|
|
|
| Esforç
de l'equip en tot el procés de treball. |
|
|
|
|
| Observacions
sobre el grup:
.Incidències
.Actituds positives
a destacar
.Actitud general del
grup |
|