AVALUACIÓ

Els treballs sobre els Jocs Olímpis s'avaluaràn segons els ítems de la rúbrica següent:

Ítem d'avaluació 0 2 5 7 10
Redacció Falta total de coherència i el text està ple de faltes d'ortografia. Només ha copiat i enganxat, és inconnex i hi ha faltes d'ortografia. Només ha copiat i enganxat, hi ha certa connexió i poques faltes. Copiat i enganxat però amb connexió i poques faltes d'ortografia. El text es veu coherent, treballat i sense faltes.
Ús imatges Sense imatges o utilitza imatges sense cap criteri. Imatges inadequades, mal ubicades i poc coherents amb el text. Imatges de poca qualitat, no sempre coherents amb el text. Imatges adequades però mancades d'informació, no sempre complementen els textos. Imatges de gran qualitat, informatives i que complementen perfectament els textos.
Registres Ús del llenguatge formal i científic inadequat. Utilitza llenguatge científic i formal sense cap rigor fruit només del copia/enganxa. l'ús del llenguatge científic i formal queda inconnex fruit del copia/enganxa. Utilitza llenguatge científic i formal correcte amb alguns errors. El llenguatge científic i formal s'han utilitzat correctament en tot el treball.
Informació No s'ha treballat bé la recerca d'informació. Els errors són molt greus. La informació és insuficient, desordenada i amb errors. La recerca d'informació ha estat suficient però conté errors. Hi ha algun error en la informació utilitzada en el treball. El treball recull tota la informació necessària i contrastada.
Destreses TIC No ha dominat els recursos ni el programari. No dominava els recursos ni el programari però tampoc s'hi ha esforçat gaire. Ha mostrat interès per dominar els recursos i el programari però el resultat ha estat ajustat. Ha dominat els recursos i el programari però el resultat ha estat ajustat. Ha dominat els recursos i el programari i ha aportat idees i nous recursos per millorar el resultat final.
Treball amb les TIC No ha utilitzat correctament l'equip (accés a pàgines de jocs...) i no n'ha tingut cap cura. Se l'ha avisat reiteradament per a què utilitzi correctament l'equip i en tingui cura. Algun cop se l'ha avisat o no ha tancat l'ordinador en acabar la sessió. En algun moment ha mostrat desídia però ha treballat correctament i amb cura. Ha estat sempre al cas de la feina encomanada i ha tingut cura de l'equip en tot moment.
Confecció de gràfics No ha realitzat cap gràfic i ha deixat l'apartat en blanc. No ha acabat fent gran cosa i sempre amb excuses. No li ha agradat la tasca però ha fet un gràfic senzill després d'insistir-li reiteradament. Ha fet els gràfics correctament i amb alguna observació per part del/la professor/a. S'ha interessat i ha cofeccionat i elaborat els gràfics pel seu compte per millorar el resultat final.
Càlculs No ha calculat res ni ha entès res. No ha calculat gairebé res i ho ha fet de qualsevol manera i sense interès. Ha necessitat ajuda per fer la feina però al final l'ha fet encara que amb errors. Ha entès la feina i l'ha fet amb suport. No hi ha errors. Ha fet un treball excel·lent amb els càlculs i ha ajudat a la resta en els seus.
Autonomia Ha necessitat molta supervisió i no ha fet gairebé res. Ha necessitat molta supervisió i el treball ha estat insuficient. Ha necessitat molta supervisió però ha acabat treballant. Ha treballat bé però amb algun toc per part del/de la professor/a. Ha treballat molt bé i sense necessitat de supervisió
Treball en grup Ha molestat i destorbat els/les companys/es i no ha fet la feina. Sovint ha molestat i destorbat i quasi no ha fet feina. Ha anat treballat però amb alguna queixa dels/de les companys/es i ha desenvolupat poca feina. Ha treballat correctament i ha desenvolupat la feina estrictament encomanada. Ha treballat correctament i ha millorat l'ambient i la feina del seu grup.
Organització No ha treballat ni s'ha organitzat i ha molestat el treball dels altres. Ha necessitat ajuda constant per a organitzar-se i finalment no ha fet gran cosa. Ha necessitat ajuda a l'hora d'organitzar-se la feina però ha acabat treballant de forma desordenada. Ha treballat correctament però ha necessitat ajuda a l'hora d'organitzar-se la feina. Ha treballat de forma correcta, sobre un esquema de treball ben organitzat i pautat propi.
Conclusions No l'ha interessat gens el tema treballat i no ha redactat cap conclusió. No l'ha interessat el tema però després d'insistir-li molt ha escrit algun punt. S'ha interessat pel tema però li ha costat molt escriure'n alguna conclusió. S'ha interessat pel tema i ha redactat les conclusions de forma poc elaborada. S'ha interessat pel tema i ha redactat les conclusions de forma molt elaborada.

 

INTRODUCCIÓ TASCA PROCÉS RECURSOS AVALUACIÓ CONCLUSIÓ CRÈDITS