[pàgina principal d'Estalmat Catalunya]

SETENA PROMOCIÓ (2009-2011)

• Convocatòria de l'activitat.

• La prova de selecció va tenir lloc el dissabte, dia 6 de juny, des de les 10 del matí fins a les 12 del migdia, als llocs següents:

• Barcelona. Facultat de Matemàtiques i Estadística de la UPC. c/Pau Gargallo, 5. (08028, Barcelona)
    • Girona. Facultat d'Educació i Psicologia de la UdG. Campus Girona Centre. C/Emili Grahit, 77 (17071, Girona)
    • Lleida. IES Màrius Torres. c/Narcís Monturiol, 2 (25002, Lleida)
    • Reus. IES Gabriel Ferrater i Soler. Carretera de Montblanc, 5-9. (43206, Reus)

• Instruccions
    • Enunciats proposats.

• L'equip de professorat es va reunir per valorar la prova i fer la preselecció d'alumnes per a la setena promoció d'Estalmat i s'han fet entrevistes amb els seleccionats i les seves famílies per tal de confrimar la seva disponibilitat a participar en el treball del projecte, molts dissabtes durant dos cursos acadèmics. Quan acaba tot aquest procés d'entrevistes es fa pública la composició del grup seleccionat.

• No es fa pública cap "puntuació" de la prova, però el grup de professorat vol fer arribar una cordial felicitació a tots els nois i a totes les noies noies que van dedicar una bona estona a pensar i fer problemes. Ànim amb la vostra feina de cada dia!

• Llista definitiva de seleccionades i seleccionats per a la setena promoció d'Estalmat Catalunya. Es fa públic el grup d'alumnes que en formen part.

• Primeres activitats per a la setena promoció d'Estalmat Catalunya.
    • Dia 3 d'octubre de 2009. Acte inaugural. A les 10 del matí a l'edifici de La Pedrera, de Barcelona, seu de l'obra social de Caixa Catalunya, una de les entitats que patrocina el projecte. En el transcurs de l'acte el professor Josep Rey impartirà una lliçó "Viatge al món dels políedres".
    • Dies 3 i 4 d'octubre de 2009. Sortida a la casa de colònies Vallcàrquera. Informació
    • Dia 17 d'octubre de 2009. Primera sessió de treball dels dissabtes. A la Facultat de Matemàtiques i Estadística de la UPC.