GUIA DIDĄCTICA

1.- OBJECTIUS DE LA WEBQUEST.
Aquesta WebQuest està pensada per l'àrea de les TIC i pretén que els alumnes de Cicle Superior de Primària aprenguin com es fa una pàgina web.

2.- ORGANITZACIÓ DELS ALUMNES
Per desenvolupar aquesta WebQuest, els alumnes han de tenir uns coneixements mínims d'informàtica, han de saber:
· Crear una carpeta.
· Capturar imatges d'Internet, desar-les a la carpeta i insertar-les en un document.
· Desar un document.
· Treballar diferents programes: Dreamweaver, FTP, Paint Shop Pro,...
· Fer anar un navegador.

3.- TEMPORALITZACIÓ
Aquesta WebQuest està pensada per 7 sessions de treball , 1 per aprendre a fer anar la Mavica, 2 d'bservaciói valoració de diferents de pàgines web fetes per altres nens i nenes, 1 de treballs amb imatges capturades des d'Internet, 1 de treballs amb diferents programes relacionats amb el tema i les activitats final que serà dissenyar i estructurar la pròpia pàgina web.
El complement seria poder-la fer i penjar, després de la supervisió del professor.
4.- RECURSOS I ESPAI
Els alumnes hauran de disposar dels següents
recursos:
· Un ordinador per alumne.
· Connexió a Internet.
· Una impressora.
· Haurem de preveure un lloc de treball on hi hagi ordinadors connectats a INTERNET i també impressora.
5.- AVALUACIÓ.
L´avaluació de la WebQuest la fa el mestre per mitjà dels resultats obtinguts a l'última activitats i sempre tenint amb compte també el full de valoració de webs.
6.- SUPORTS COMPLEMENTARIS PER AL MESTRE:
És interessants si no sabem treballar molt bé amb el Paint ShopPro l'adreça amb un manual resumit d'aquest programa.
També són interessants per aprendre a fer anar el Dreamweaver "Disseny, edició i publicació d'espais web escolars amb recursos informàtics bàsics: de Microsoft Word a Dreamweaver MX" i també PUBLICAR LA WEB PERSONAL AMB EL DREAMWEAVER 4.0

I per últim i per poder penjar a Internet amb l'FTP i , per baixar-lo i per fer-lo anar.
7.- CONTACTAR I FER SUGGERIMENTS
Si voleu fer arribar els vostres suggeriments per a millorar aquesta WQ i si la treballeu amb els vostres alumnes i voleu explicar com ha anat la vostra experiència, ho podeu fer a:
Teresa Bonet : mbonet23@xtec.net