Dissenya una web

Escriu aquí els noms dels membres del grup

Introducció | Activitats a Internet | Conclusió | Diccionari

Introducció

Els següents enllaços provenen tots d'Internet i representen una varietat d'aspectes relacionats amb la feina de dissenyar webs. Completa les següents activitats d'Internet sol o en grup. Pots fer totes les activitats o només aquelles que siguin necessàries per aconseguir aprendre a dissenyar la teva pàgina web. No dubtis a fer servir el diccionari de l'escriptori digital de l'edu365 quan et calgui.

La intenció d'aquesta Web és donar-te alguns exemples relacionats amb el tema. Cadascuna de les activitats et demanarà que et defineixis sobre què t'agrada, creus o sents sobre algun aspecte concret.
Bona sort i que t'ho passis bé!

Activitats sobre COM DISSENYAR LA TEVA PÀGINA WEB

A. WEBS D'ALUMNES DEL CEIP ANSELM CLAVÉ

Activitat:

1. T'ha agradat la plantilla que han fet servir per a fer la seva pàgina web els alumnes de la nostra escola?
  2. Has trobat coherent en general la informació que hi han posat?
  3. Creus que et serà difícil fer animacions semblats?

B. WEBS DELS ALUMNES DEL CEIP TIANA

Activitat:

1. T'ha agradat la plantilla que han fet servir per a fer la seva pàgina web els alumnes d'aquesta escola?
  2. Has trobat coherent en general la informació que hi han posat?
  3. Creus que et serà difícil fer animacions semblats o enllaços semblants?

Conclusió

Has tingut l'oportunitat d'explorar alguns aspectes importants sobre pàgines web d'alumnes: FES-NE UNA LLISTA AQUÍ.

Després d'haver contestat a les preguntes l'alumne hauria de ser capaç de plantejar-se, de manera molt esquemàtica, com podria ser el disseny bàsic de la seva pàgina web. Partint de la base del que han fet altres nens i nenes hauria de ser capaç de planificar un disseny coherent i senzill.