Guia per als mestres

INTRODUCCIÓ

Amb aquesta webquest es pretén consolidar tots els coneixements que els alumnes del Cicle Superior de Primària i Primer Cicle d'ESO haurien de saber sobre els instruments de vent.

A més es dóna la possibilitat de treballar amb eines innovadores com les TIC i amb una finalitat divulgativa extraordinària.

ALUMNES

Està adreçada al cicle superior de Primària i al primer cicle d'ESO.

Es realitzaria dins l'àrea d'educació artística: música. També es podria treballar en hores d'educació artística: visual i plàstica.

Els coneixements mínims que ha de tenir l'alumnat en relació a la part informàtica: saber fer anar navegadors, processadors de textos, perifèrics,... En general, l'alumnat d'aquest nivell té aquests coneixements, i a més el treball en grup facilitaria també la seva adquisició.

TEMPORITZACIÓ I ORGANITZACIÓ

Aquesta proposta de treball es desenvoluparà en un nombre de 6 sessions de 50 minuts. Després hi hauria sessions addicionals per dur a terme l'exposició.

Aquest nombre de sessions pot variar segons el ritme de feina dels xiquets i també segons el grau d'aprofondiment en cada un dels temes.

L'alumnat s'organitzarà en grups tal i com s'explica a la webquest. La selecció dels membres dels grups pot ser lliure, encara que es pot modificar aquest criteri si el professorat ho considera adient.

RECURSOS

Per desenvolupar aquesta webquest ens farà falta...

Software:

Hardware:

AVALUACIÓ

Es durà a terme segons s'especifica a l'apartat d'avaluació d'aquesta webquest. A més el professorat anirà controlant el treball que es fa a cada una de les sessions, per tal de procurar que l'aprofitament sigui uniforme per a tot l'alumant.

És important que l'alumnat conegui com es farà l'avaluació del seu treball. El que volem aconseguir és: