S'acosta la Setmana Cultural de la teva escola i, com que els alumnes del Cicle Superior heu estudiat els instruments de vent, tu i els teus companys sou els encarregats d'organitzar una exposició sobre aquests instruments musicals perquè la vegin tots els companys del centre.

Les tasques que us esperen son:

• Definir aquesta gran família i identificar-ne els instruments.

• Classificar-los segons els criteris més convenients. (Evolució, manera de produir el so, materials de construcció,...)

• Localitzar on els podem trobar sonant.

• Conèixer grans compositors que han escrit peces de música per a aquests instruments i situar-los en el temps i en la geografia.

• Enumerar i explicar els aspectes físics dels músics intèrprets. Respiració i higiene.

Se us recomana que visiteu l'apartat d'avaluació perquè sapigueu quins aspectes es tindran en compte a l'hora de "posar nota" al treball.

Hi haurà dos apartats d'avaluació, la vostra i la del públic que visiti l'exposició. Ja cal que us hi esforceu.