Departament de Música
Música a 1r ESO
Música a 3r ESO
Música a 1r Batxillerat
Activitats musicals per a tothom

Al llarg de tots els estudis de l'Ensenyament Secundari Obligatori (E.S.O.) es cursa l'assignatura de MÚSICA a 1r i a 3r amb caràcter obligatori.

Quan l'alumnat arriba a 4rt d'ESO, a més de les matèries obligatòries ha d'escollir d'entre una sèrie de matèries optatives que dependran del que l'alumnat pensi fer més endavant. Si la intenció és fer un Batxillerat humanístic, podrà escollir a 4rt la matèria optativa de MÚSICA.

Al nostre institut, en els quatre cursos de l'E.S.O., l'asignatura de MÚSICA es reparteix de la següent manera:

Curs
1r Trimestre
2n Trimestre
3r Trimestre
1r
2 hores/setmana
2n
3r
2 hores/setmana

4rt

(optativa)