ORIENTACIONS DIDÀCTIQUES

• La Webquest està adreçada a alumnes de Batxillerat i relacionada amb les disposicions curriculars dels 12 crèdits que configuren les assignatures de Biologia i Ciències de la Terra i del Medi Ambient.
  • S'ha procurat que l’alumne sigui el subjecte actiu del seu aprenentatge, el professor s'ha de limitar a actuar com a guia que l'orienta. És per aixó el disseny està pensat de manera que siguin ells els que prenguin les seves decisions, però sempre justificant les solucions que han escollit.
  • La temporització prevista és de 6 hores de treball dels alumnes i 1 hora de presentació. Per això és necessari que tot l'equip faci els apartats 1,2 i 5, però el 3 i el 4 se'ls haurien de repartir entre els diferents components de l'equip, els ecolegs i els genetistes.
  • Cal senyalar com a coneixements previs necessaris:

-Que l'alumne sàpiga els conceptes de canvi químic i d'oxidació-reduccció en el cicle del Nitrògen

-Que sàpiga les idees fonamentals sobre proteïnes,enzims,ADN i ARN

-Que conegui els conceptes de replicació,transcripció i traducció

-Necessita tenir una idea bàsica de què és un plàsmid

-Ha de saber el concepte de cicle de la matèria en un ecosistema

-Ha de saber a què respòn el concepte de contaminació

-Cal que conegui el concepte d'organisme transgènic

ESPERO QUE AQUESTA WEBQUEST US HAGI SERVIT D'AJUDA, US AGRAIRIA EM FESSIU ARRIBAR TOTS ELS SUGGERIMENTS QUE VEIEU CONVENIENTS PER A MILLORAR- LA. MOLTES GRÀCIES

casasserrate@terra.es

anar a inici