BIBLIOGRAFIA
SOBRE
ENSENYAR I APRENDRE A LLEGIR I A ESCRIURE
-
ANTÚNEZ,
S. i altres. Del projecte educatiu a la programació d'aula. Barcelona:
Graó, 1991
-
BARRIO, L. i DOMINGUEZ, G. Los
primeros pasos hacia el lenguaje escrito. Madrid: Ed. La Muralla, 1997
-
BONALS, J. Com treballem la
lectoescriptura. Barcelona PPU, 1991
-
CAIRNEY, T. H. Enseñanza
de la comprensión lectora. Barcelona: MEC/Morata, 1992
-
CAMPS, A.
i COLOMER, T. Ensenyar a llegir, ensenyar a comprendre. Barcelona:
Ed. 62/Rosa Sensat 1990
-
CAMPS, A. L'ensenyament de
la composició escrita. Barcelona: Barcanova, 1994
-
CARLINO,
D. i altres. Leer y escribir con sentido. Una experiencia constructivista
en Educación Infantil y Primaria. Madrid: Aprendizaje Visor,
1995
-
CARVAJAL, F. i RAMOS, J. ¿Enseñar
o aprender a escribir y a leer? Vol. I i Vol. II. Sevilla: Publicaciones
M.C.E.P., 1999 (correu electrònic: joaquin1@arrakis.es)
-
CASSANY, D. Descriue, esciure.
Com s'aprèn a escriure. Barcelona: Empúries, 1987
-
COOPER, D. Como mejorar la
comprensión lectora. Madrid: Visor Aprendizaje, 1990
-
DÍEX DE ULZURRUN PAUSAS,
A. (Coord.) i altres. L'aprenentatge de la lectoescriptura des d'una
perspectiva constructivista. Vol. I i Vol. II. Barcelona: Graó,
1998
-
FONS ESTEVE,
M. Llegir i escriure per viure. Barcelona: La Galera, 1999
-
GRAVES, D. H. Didáctica
de la escritura. Madrid: Morat/MEC, 1991
-
JOLIBERT, J. (Coord.) i altres.
Formar
infants productors de textos. Barcelona: Graó, 1992
-
JULIÀ,
T. Encetar l'escriure. Per un aprenentatge lúdic i funcional
de la llengua escrita. Barcelona: Dossiers Rosa Sensat, núm
50, 1995
-
ROCA, N.,
SIMÓ, R., SOLSONA, R., GONZÁLEZ, C., RABASSA, M., Escritura
y necesidades educativas especiales. Teoría y práctica de
un enfoque constructivista.
Madrid: Fundació Infancia y Aprendizaje
Col. Educación y cultura, núm. 1, 1995
-
SMITH, F. Para darle sentido
a la lectura. Madrid: Aprendizaje Vidor, 1990
-
SOLÉ,
I. Estrategias de lectura. Barcelona: Graó, 1992
-
TEBEROSKY,
A. Psicopedagogia del llenguatge escrit. Barcelona: IME, monogràfics
núm. 4, 1987
-
TEBEROSKY, A. Aprendiendo a
escribir. Barcelona: ICE/Horsori, 1992
-
TEBEROSKY, A. i CARDOSO, B. Psicopedagogia
del llenguatge escrit. Documents de classe. Barcelona, IME, monogràfics
núm. 8, 1993
-
TEBEROSKY, A. i TOLCHINSKY, L.
(comp.) Más allá de la alfabetización. Ed.
Santillana, 1995
-
TOLCHINSKY, L. Aprendizaje
del lenguaje escrito. Barcelona: Anhthropos, 1993
-
VARIS. "El lenguaje oral i escrito
en la educación infantil" a Aula de innovación educativa,
núm.
46, gener, 1996
-
VARIS. "Aprenentge de la lectura
i l'escriptura" a Guix, núms. 219, 231, 251 i 261 (monogràfics).
Barcelona: Graó, gener 1996, gener 1997, gener 1999 i gener 2000
-
VARIS. "Leer y escribir en la
escuela" a Kikiriki, núm. 48. Sevilla: Kikiriki Cooperación
Educativa, 1998
-
ZABALA, A. La pràctica
educativa. Com ensenyar. Barcelona: Graó, 1995
Tornar a la pàgina principal
|