Procés

Primer formeu grups de tres alumnes. Cadascun dels alumnes d’aquests grups adoptarà el paper d’un geògraf-historiador, d’un arqueòleg i d’un conferenciant. Treballareu individualment, encarregant-vos cadascú d’una tasca, i en grup, posant-la en comú i fent un tractament acurat d’aquesta informació que heu recopilat. Heu de ser concisos.

El text resultant, que serà el guió de la conferència, no es pot copiar i enganxar, heu d’explicar-ho tot amb les vostres pròpies paraules. La presentació en power point ha de ser original.

Ara comenceu a resoldre les activitats.

Heu de buscar la informació en els enllaços que teniu a Recursos. Les respostes les heu d’anotar en un full word de la vostra carpeta. Abans de començar és important que visiteu l’apartat de valoració a l’Avaluació per ajustar el treball al que es tindrà en compte per valorar-lo.

Endavant...!

TREBALL D'INVESTIGACIÓ