O mar míranos e nota que tamén a nós nos quedou cara de fuel, como á nosa amada  costa, como á paisaxe, como ós paxaros, e nota que tamén os humanos estamos petroleados, coa alma petroleada e chapapote na mirada e no corazón.

Manuel Rivas

Si desitgeu rebre més imatges de Galícia abans i després, envieu un missatge i us farem arribar la presentació Galicia.pps ( 444 Kb, sense virus ).

Envieu els vostres comentaris a través del formulari o amb un missatge a l'adreça mpedreir@pie.xtec.es

Hola, som nens de l’Escola Pia de Moià  ( Moianès- Bages ) i sabem que Galícia passa per molt mal moments amb el Xapapote. Esperem que quan no hi hagi Xapapote, això no torni a passar mai més a cap altre lloc perquè porta unes conseqüències molt greus A nosaltres ens agradaria ajudar, però de moment som massa petits. Esperem que se solucioni el més aviat possible.

VICENÇ RIERA, ALEXANDRE UBASART
pilar.roger@escolapia.net

Som nenes de sisè de l’Escola Pia de Moià  ( Catalunya ) i pensem que el què està passant és una autèntica catàstrofe. Això demostra que abans de fer les coses les hem de pensar millor.Ànims gallecs, estem amb vosaltres, esperem que les platges de Galícia estiguin netes aviat i la gent pugui tornar a treballar. Tenim ganes de tornar a menjar el vostre marisc.

-----NUNCA MAIS------

DARIA BACH, ANDREA ARCUSA, MIREIA ORDEIX, ELVIRA VILARDELL
pilar.roger@escolapia.net

JO VUI DONAR EL SUPORT DE UN NEN DE 11 ANYS. JO CREC QUE NO TINDRIEN QUE DEIXAR QUE ELS BAIXELLS SORTISIN AL MAR EN TAN MAL ESTAT I AMB EL CHAPAPOTE QUE JA SAP TOTHOM QUE ES UNA SUBSTANCIA MOLT CONTAMINANT PER EL MEDI AMBIENT.

UN NEN DE BARCELONA US DONA SUPORT PER SUPERAR AQUESTA CATASTROFE.

Tornar a
Fem ciència