DOLORS PEÑASCAL: des de fa un temps que l'educació física a les escoles de primària té un grau més elevat d'importància entre els claustres. ( tot i que encara queda molta feina a fer en aquest camp).Però encara queden moltes famílies per convèncer de la importància d'aquesta pràctica física. Crec que si el tutor/tutora creu que és necessària els problemes dismunueixen.

Però queden moltes preguntes a fer:   perquè tenim tants problemes de conducta a l'hora de fer l'educació física?. Es treballa entre tot el claustre que la disciplina s'ha de donar en totes les hores que els alumnes són a l'escola? Tots tenen clar que el/la mestre/mestra d'educació física forma part del claustre de l'escola i que per tant se la de respectar igual que al tutor/tutora?

AQUI HI ESCRIURÉ LA TEVA OPINIÓ ( la pots enviar al correu electrònic mpenasca@pie.xtec.es  ...assumpte opinió)