Què expressen davant les obres els públics infantils?

Per una banda es comuniquen amb molta facilitat, sobre l'obra "Rotació d'un punt sobre buit" hi veuen estels, onades, piràmides, boques, vaixells de vela, ...

L'esperit d'observació davant les formes modulars, la comprensió de conceptes de repetició, seriació, construcció, espai, buit, moviment, paradigmes, misteri,... El diàleg global és molt enriquidor pels grups visitants.

Molts alumnes exclamen i comenten entusiasme per a la pròpia exposició i tenen ganes de tornar-hi, demanen horaris d'obertura del museu, alumnes de 2n d'ESO, diuen que sembla mentida que siguin obres de fa quaranta anys, comenta més d'un: - Es veuen tan modernes aquestes obres!

Molts tornen amb els seus pares un altre dia.

El conjunt de la mostra ha estat un èxit de públics de totes les edats.

Han visitat i han treballat els alumnes de l'IES Maremar, IES Mediterrània, IES d'Alella, CEIP Marinada, CEIP OCATA, CEIP Rosa Sensat, Escola Bergantí, Escolàpies del Masnou.
També els públics familiars i diferents visitants d'altres indrets. Tots han redescobert què és el cinetisme i què hi ha darrera de la història d'aquest artista masnoví.

Els alumnes de l'Escola Ocata li van enviar una carta:

Podeu veure alguna composició