Els Contes

Portals

Moviment Educatiu Maresme

Recull de propostes realitzades en les escoles. Llegendes, contes digitals escrits per nens i nenes de 3 a 14 anys, hipercontes col·laboratius escrits entre diverses escoles, endevinalles, enganyifes i altres propostes.

Racó de Contes

Contes escrits per nens i nenes, propostes col·laboratives, contes japonesos, contes en llengua castellana, contes interactius.

Contes radiofònics

Patim, patam, patum

Contes per a ésser escoltats. Catalunya Ràdio.

La ràdio a l'escola

Contes per a ésser escoltats, explicats per alumnes.

Contes per escoltar i mirar

Una ma de contesContes del programa homònim del Canal 33. Es poden llegir i escoltar en llengua aranesa i anglesa.

Contes SPC 6 contes creats amb sistemes alternatius i augmentatius de comunicació per Oscar Morales i Joan Antoja. Es poden llegir i inclouen activitats.

Els contes de'n Tom i la Laia 6 contes de diferents autors. Es llegeixen tambe i inclouen activitats.

Projecte Contesnet Contes elaborats amb Flash Page Flip per alumnes de diferents escoles amb el suport de la Fundació Trams.
El gegant va a l'escola Escrit per l'Ellen Blance i Ann Cook. Il·lustració de Quentin Blake. Traduït per Josep Vallverdú i sonoritzat per Montse Sardà.
La vaca Connie 6 contes interactius per EI sense suport escrit. S'avança en el relat solucionant les endevinalles plantejades. Inclouen jocs i activitat per fer amb els pares.

Contes en anglès

e-tales els contes de'n Tom i la Laia narrats en anglès.

Andersen Fairy Tales enllaç a 12 contes de H.C. Andersen presentats en forma de llibre per a ser llegits i escoltats. Enllaça amb altres contes. Interfície força comercial.

Per escriure contes

Contes bojos compleció de diferents formularis elaborats per alumnes de diferents escoles per escriure contes una mica bojos. Pots rectificar i imprimir el conte.
La fàbrica dels contes formulari en què a partir de 2 elements de personatges coneguts es construeix una breu història.
La màgia de les paraules formulari per escriure un conte amb introducció, nus i desenllaç. Es pot imprimir.
Personatges de ficció diferents formularis de temàtica cívica a completar i elaborar un petit relat. Es poden imprimir. Adequat per CS i ESO.

Una mar de contes formulari per escriure i enviar un conte.

La prestatgeria per escriure relats i contes digitals.

Contes per llegir

Conte amb diccionari visual conte del Castanyer amb suport visual pel vocabulari específic.
Contes a mida amb format llibre electrònic, combina imatge i text. És una mostra d'una proposta comercial de personalització de contes. Amb tot interessant.
Una mar de contes contes clàssics, tradicionals, faules...en català. Contes infantils. Sense suport visual. Preparats per a la impressió.
Contes d'arreu del món contes breus de diferents països. Sense suport visual.

Contes escrits per nens i nenes

El llibre de contes digital relats breus escrits per nens i nenes agrupats per edats: 3 a 7, de 8 a 12 i 12 a 14 anys.

Ceip Joaquim Cusí contes il.lustrats pels alumnes d'educació infantil. Molt visual.

Contes musicals

L'ocell de foc d'Igor Stravinsky. Dividit en tres escenes que tenen el suport d'animació visual i de text escrit.