CONCLUSIÓ

1.-Molt bé nois i noies! Ara ja sabeu qui és el personatge de la fotografia i heu descobert que era una enamorat de les PARAULES, que va dedicar tota la seva vida a l'art de recollir-les i descobrir el seu origen. Home incansable que voltava per tots els racons del nostre país, observant escoltant i escrivint perquè no se'n perdés cap.

2.-Amb aquest treball també heu navegat per internet i heu demostrat que us hi moveu molt bé buscant informació, que la utilització dels programes Word i PowerPoint ja no tenen gaires secrets per vosaltres.

3.-Amb el coneixement de Joan Coromines també heu pogut observar que la paciència, la tossuderia, la il·lusió, el sacrifici, la metodologia del treball són, moltes vegades, indispensables per fer grans coses.
4.-Estaria bé que aquest treball us hagués despertat una mica la curiositat per les paraules i ara fóssiu vosaltres els que, de mica en mica, observant i escoltant poguéssiu anar recollint totes aquelles maneres de dir del vostre voltant.