UNA APOSTA PER L'ESQUÍ DE FONS A L’AEE IES ARAN:

Tots sabem que l’esport és una activitat necessària al llarg de totes les etapes de la nostra vida. Col.labora en el desenvolupament d’una educació integral, així com al benestar físic del nostre cos. A la vegada ens desmarca d’altres ambients no saludables, sobretot durant les etapes que ens condueixen a l’edat adulta.

Partint d’un model d’escola inclusiva l’AEE pretén integrar durant les activitats extraescolars a tots els alumnes sense cap distinció . És per aquest motiu que des de l’AEE IES d’ARAN s’han impulsat un conjunt d’activitats extraescolars que permeten a l’alumnat fer activitats que si no fos per l’AEE, algun d’ells no podrien dur a terme.

L’esquí nòrdic és un gran esport i a la vegada un gran desconegut. Això fa que des de l’AEE cada dimecres i divendres del segon trimestre escolar, alumnes i professors s’apleguin i pugin cap al Pla de Beret, un entorn magnífic, a practicar aquest complertíssim esport.

L’AEE s’ha proveït de material de fons que cedeix a aquells alumnes que no tenen recursos, a fi que, puguin gaudir igual que la resta de l’esquí de fons.

Una molt bona iniciativa que esperem tingui força continuïtat i que alhora ajudi a impulsar aquest magnífic esport.

Article escrit per Rosanna Sellart

Març de 2008