Accés a la pàgina del JClic
Accés a la biblioteca de JClics

Colour Birds
Paquet d'activitats Java Clic per treballar els colors bàsics a Cicle Inicial a partir del conte "The Rainbow Birds".
Colour Flowers
Paquet d'activitats Java Clic per treballar els colors a Cicle Inicial.
  Colours
Paquet d'activitats Java Clic per treballar els colors a Cicle Inicial.
  Shapes
Paquet d'activitats Java Clic per treballar les formes en anglès a Cicle Inicial.
Pets
Paquet d'activitats Java Clic per treballar els animals domèstics amb els alumnes de Cicle Inicial.

Farm animals
Paquet d'activitats Java Clic per a treballar els animals de la granja amb els alumnes de Cicle Inicial.

Animals at the Zoo
Paquet d'activitats Java Clic per a treballar els animals del Zoo amb els alumnes de Cicle Inicial.
  Toys
Paquet d'activitats Java Clic per a treballar les joguines amb els alumnes de Cicle Inicial.
  Face
Paquet d'activitats Java Clic per a treballar les parts de la cara amb els alumnes de Cicle Inicial.
  Body
Paquet d'activitats Java Clic per a treballar les parts del cos amb els alumnes de Cicle Inicial.
  Family
Paquet d'activitats Java Clic per a treballar els membres de la família amb els alumnes de Cicle Inicial.
  Numbers
Paquet d'activitats Java Clic per a treballar els nombres fins al 10 amb els alumnes de Cicle Inicial.
  Weather
Paquet d'activitats Java Clic per a treballar el temps atmosfèric amb els alumnes de Cicle Inicial.
  House
Paquet d'activitats Java Clic per a treballar les parts de la casa amb els alumnes de Cicle Inicial.
  Feelings
Paquet d'activitats Java Clic per a treballar els estats d'ànim amb els alumnes de Cicle Inicial.
  What's this_fruit
Paquet d'activitats Java Clic per a treballar les fruites oralment.
  What' this_clothes
Paquet d'activitats Java Clic per a treballar la roba oralment.
  Where is Spot
Activitats JClic sobre el conte Where is Spot?
  Parts of the body
Activitats JClic per treballar les parts del cos en anglès amb els alumnes de 2n de CI i CM.

Let's Make a cake
Activitat JClic per practicar el vocabulari del conte "Let's make a cake" de CI.

Fruit and food
Activitats JClic per practicar el vocabulari de fruites i menjar, per a CI.