Avaluació |
Les activitats proposades en aquesta WebQuest s'avaluaran a partir de diferents rubriques. S'entén per rubrica un conjunt d'ítems o indicadors d'avaluació sobre els qual es donarà una puntuació. La suma d'aquesta puntuació serà la nota final. Abans de començar
el treball els alumnes han de conèixer el sistema d'avaluació
i per tant les rubriques corresponents. Aquest fet els ajudarà
a orientar el treball, a centrar-se en els punts bàsics i a la
vegada els servirà com element de motivació per fer un treball
ben fet. Rubrica
d'autoavaluació del treball en grup Rubrica d'avaluació sobre desenvolupament i el producte realitzat |
|
|||||||||||
Ítems
d'avaluació
|
Correcte
1 punt |
Bé |
Excel·lent
3 punts |
Punts
|
|||||||
Cooperació
|
Has participat poc, no has aportat gaires idees. | Has participat aportant idees i has fet observacions oportunes. | Has participat molt activament aportant idees, fent observacions molt interessants per aconseguir uns resultats òptims | ||||||||
Responsabilitat
Individual |
Cal recordar-te sovint que has de fer la feina. Molt poques vegades la fas de manera autònoma | Normalment fas la feina que et pertoca. Poques vegades cal recordar-t'ho. | Sempre fas la part de la feina que tens assignada. Mai cal recordar-t'ho. | ||||||||
Dinàmica
d'interacció
|
No has aconseguit agrupar-te en cada moment segons se't demanava. | T'has agrupat segons les necessitats de cada moment i has acceptat els canvis de situacions. | T'has agrupat segons se't demanava en les diferents activitats i has sabut adequar la teva actuació a cada nova situació i als nous companys | ||||||||
Presa
de decisions
|
Escoltes i acceptes el que diuen els companys | Escoltes els companys i proposes alternatives. | Escoltes els companys, argumentes les teves opinions i valores les dels altres. | ||||||||
Total
|
|||||||||||
|
|||||||||||
Ítems
d'avaluació
|
Correcte |
Bé
2 punts |
Excel·lent
3 punts |
Punts
|
|||||||
Habilitats de treball | Organització i reelaboració de la informació | Has organitzat reelaborat la informació bàsica per cada apartat | Has organitzat reelaborat la informació de forma clara. | Has organitzat reelaborat la informació de forma clara, precisa, creativa i personal | |||||||
Adaptació al procés de treball i polidesa en la presentació de les tasques | S'ha adaptat al procés de treball amb ajut i i la presentació de la feina ha estat suficient | S'ha adaptat al procés de treball i i la presentació de la feina ha estat bona | S'ha adaptat ràpidament al procés de treball i la presentació de la feina ha estat excel·lent | ||||||||
TIC | Utilització eines informàtique (word, ....) i navegació per internet i la WebQuest | T'ha costat una mica utilitzar algunes eines però has demanat ajut | Has tingut facilitat per utilitzar les eines necessàries per al treball | Has tingut molta facilitat a l'hora d'utilitzar les eines i has mostrat molt d'interès de prendr¡en de noves | |||||||
Àrea de llengua |
|
Segueixen un ordre i construeixen les frases | Segueixen un ordre. Les frases són clares ben construïdes i el vocabulari adient | Segueixen un ordre. Divideixen els apartats, fan els lligams correctes entre les frases. El vocabulari és ric i la lectura es fa agradable. Utilitzar connectors. | |||||||
Ortografia i gramàtica | Hi ha alguns errors de sintaxi, ortografia o lèxic... | Hi ha alguns errors de sintaxi | No hi ha pràcticament cap error de cap mena | ||||||||
El títol
del full digital
|
El títol és clar |
El títol és descriptiu del contingut
|
El títol és adequat al contingut i és especialment creatiu | ||||||||
Àrea de Socials |
Eelements del patrimoni del Pallars Jussà més importants
|
S'han seleccionati treballat adequadament els principals elements de patrimoni comacal | S'han seleccionat i treballat bé els principals elements de patrimoni comacal | S'han seleccionat i treballat molt adequadament els principals elements de patrimoni comacal |
|
||||||
Informació general de la comarca (medi físic, polític, fauna, flora,..)
|
Ha treballat i seleccionat aquella informació general per conèixer la comarca suficient | Ha treballat i seleccionat aquella informació general per conèixer la comarca de forma acceptable | Ha treballat i seleccionat aquella informació general per conèixer la comarca de forma excel·lent |
|
|||||||
Actitud de valoració respecte el patrimoni de la comarca | Valora suficientment el patrimoni comarcal | Valora positivament el patrimoni comarcal | Valora molt positivament el patrimoni comarcal | ||||||||
Àrea de Visual i Plàstica | Distribució del text en l'espai i els elements visuals | El text i altres elements visuals són fàcils de llegir | El text i altres elements visuals son fàcils i agradables de llegir | El text és fàcil de llegir , els altres elements visuals són atractius i relacionat amb el tema | |||||||
Els colors | S'adapten al contingut | Estan combinats de forma atractiva i original | S'ha tingut cura de forma extraordinària en l'elecció de colors i matisos d'acord amb el tema. | ||||||||
Les imatges | Corresponen al contingut | Corresponen al contingut i estan col·locades adequadament | Corresponen exactament al contingut, estan col·locades cercant una composició estètica equilibrada | ||||||||
Total
|
|||||||||||