Torna a Resultats de l'enquesta Torna a la pàgina inicial

VALORACIÓ DEL PROGRAMARI DE QUÈ DISPOSEN

QuantitatAdequació al currículum d'EI
Valoració de la quantitat de programariValoració de l'adequació del programari
ModernitatVarietat
Valoració de la modernitat del programariValoració de la diversitat del programari

Facilitat d'ús

Valoració de la facilitat d'ús del programari

Aspectes del currículum d'EI que troben a faltar en el programari de què disposen

Resum de les opinions expressades, agrupades per similitud i ordenades per freqüència d'aparició.

  • Lectoescriptura (amb lletra de pal i/o manuscrita): relació paraula-imatge, completar paraules, associació paraula-paraula, grafisme, contes, memòria auditiva i visual, discriminació de sons, lateralitat, ordenació de frases...

  • Llenguatge matemàtic: numeració, càlcul, concepte de quantitat, ordenació, seriació, lògica...

  • Descoberta de l'entorn natural i social: festes populars, temes quotidians...

  • Descoberta d'un mateix: el cos humà, l'alimentació, la higiene personal...

  • Llenguatge musical.

  • Llenguatge plàstic: programes de dibuix atractius i fàcils de manejar.


Montse Vega
mvega@pie.xtec.es
torna a l'índex Maig 1997