VALORACIÓ DEL PROGRAMARI DE QUÈ DISPOSEN
Quantitat | Adequació al currículum d'EI |
| |
Modernitat | Varietat |
| |
Facilitat d'ús
Aspectes del currículum d'EI que troben a faltar en el programari de què disposen
Resum de les opinions expressades, agrupades per similitud i ordenades
per freqüència d'aparició.
-
Lectoescriptura (amb lletra de pal i/o manuscrita): relació
paraula-imatge, completar paraules, associació paraula-paraula,
grafisme, contes, memòria auditiva i visual, discriminació
de sons, lateralitat, ordenació de frases...
-
Llenguatge matemàtic: numeració, càlcul, concepte
de quantitat, ordenació, seriació, lògica...
-
Descoberta de l'entorn natural i social: festes populars, temes
quotidians...
-
Descoberta d'un mateix: el cos humà, l'alimentació,
la higiene personal...
-
Llenguatge musical.
-
Llenguatge plàstic: programes de dibuix atractius i fàcils
de manejar.
|