|  | 
        
  L'ALIMENTACIÓ | 
  
    |  |  | HI HA QUATRE CONDICIONS: | 
  
    | CONDICIONS I INTERROGANTS  | 
  
    |  | 
  
    |  | 
  
    |  |  | TREBALLAR PER PARELLES, PERQUÈ US PODREU AJUDAR I 
      EXPLICAR TOT EL QUE ANEU FENT I APRENENT.
 |  | 
  
    |  | 
  
    |  | 
  
    |  | 
    
    
    
      
        CONTRASTAR LA INFORMACIÓ.HEU DE BUSCAR I TROBAR INFORMACIÓ EN MÉS D'UN LLOC.
  |  | 
  
    |  | 
  
    |  | 
       UN COP HÀGIU ESCRIT CADA TEXT AMB LES VOSTRES PARAULES, HEU DE  RELLEGIR-LO I MIRAR
        SI S'ENTÉN O SI EL PODEU MILLORAR.
 | 
  
    |  | 
  
    |  | FER DEBATS ENTRE ELS VOSTRES COMPANYS I LES VOSTRES COMPANYES. | 
  
    |  | RESPONEU AQUESTES DUES PREGUNTES.Primer us ho parleu i després ho escriviu.
 1. Si no mireu l'etiqueta del producte que compreu, què us pot passar? Per què? 
 2. Quines funcions tenen els aliments?
      
     | 
  
    |  | ABANS D'ANAR ENDAVANT, PODEU IMPRIMIR AQUESTA PÀGINAO SI LA VOLEU GUARDAR, TRIEU IMPRIMIR EN FORMAT PDF.
 QUAN CLIQUEU LA FLETXA, S'ESBORRA TOT EL QUE HEU ESCRIT.
 
   ENDAVANT!   | 
  
    |  | 
 |  | 
  
    |  |