|  | L'ALIMENTACIÓ | |
|---|---|---|
|  | *Maneres que podem treballar aquesta miniwebquest: | |
| RECURSOS ORGANITZATIUS | 1.En les condicions, proposo que el treball al llarg d'aquesta miniwebquest es faci per parelles. La proposta és fer un aprenentatge compartit -llegir, escriure, fer-se preguntes, parlar-ne, escoltar-se, dialogar (voler entendre l'altra persona i fer-se entendre)- per tal que de manera conjunta vagin construint coneixement. | |
| 2.També podem fer el mateix en petits grups.  | ||
| 3.També es pot fer a través de la pissarra digital, sempre i quan sigui participativa -l'alumnat pensa i després comparteix-, que sigui el mateix alumnat qui interactuï -triï, provi, prengui decisions-, qui llegeixi la informació, l'expliqui amb les seves paraules, la debati -una manera d'apropiar-se la informació-. | ||
| 4.Una altra manera: La mestra o el mestre tria prèviament les activitats que vol fer en gran grup i quines considera que poden fer per parelles. | ||
| 
 *L'avaluació, és una reflexió personal i compartida sobre com aprenen, de la manera de com han realitzat el treball i un adonar-se del perquè de seves actuacions. | ||
| *Atenció a la diversitat Activitats multinivell, que permeten una certa flexibilitat en el grau d'autonomia o suport que necessitin els infants. Amb possibilitats de poder aprofundir, si és el cas. | ||
| *Té present les següents competències: | ||
| *Per qualsevol proposta de millora, pregunta o suggeriments, només cal que m'ho feu saber, us ho ben agrairé.  | ||