GAVINA |
|||||
VALENTINA TEREIXKOVA |
|||||
RECURSOS METODOLÒGICS |
*Organització del alumnes per treballar la miniwebquest: 1. En les condicions, proposo que el treball es faci per parelles. 2. També podem fer el mateix en petits grups. 3. Una altra possibilitat és a través de la pissarra digital, sempre i quan sigui participativa -l'alumnat pensa i després comparteix-, que sigui el mateix alumnat qui interactuï -triï, provi, prengui decisions-, qui llegeixi la informació, l'expliqui amb les seves paraules, la debati -una manera d'apropiar-se la informació-. 4. La mestra o el mestre tria prèviament les activitats que vol fer en gran grup i quines considera que poden fer per parelles. |
||||
*L’avaluació, és una reflexió personal i compartida sobre com aprenen, de la manera de com han realitzat el treball i un adonar-se del perquè de les seves actuacions. *Temps * Adreces que s'utilitzen: 2. Per descarregar el Google Earth, si és el cas: http://www.google.com/intl/es/earth/index.html 3. Per contrastar la infromació: http://www.enciclopedia.cat 4. Vídeo sobre Vostok_6: 5. Informació sobre Vostok_6: thttp://es.wikipedia.org/wiki/Vostok_6 *Podeu fer que la mainada participi en una entrada de vocable a . *Té present les següents competències: *Atenció a la diversitat *Per a qualsevol proposta de millora, pregunta o suggeriments, només cal que m'ho feu saber, us ho ben agrairé.
|
|||||