|  | 
         EL COR | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| MIREU AQUEST VÍDEO 
 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| EXPERIMENTEM | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| QUÈ HEU VIST? US HO PARLEU I HO ESCRIVIU | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| VOLEU SABER QUANTS BATECS FA EL VOSTRE COR EN UN MINUT? ELS METGES I METGESES PER AUSCULTAR EL COR UTILITZEN UN APARELL QUE ES DIU ESTETOSCOPI. US PROPOSO QUE FABRIQUEU UN ESTETOSCOPI. NECESSITEU: - UN TROS DE TUB DE GOMA O DE PLÀSTIC COL·LOQUEU UN EMBUT A UN EXTREM DEL TUB I L'ALTRE EMBUT A L'ALTRE EXPREM. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| COL·LOQUEU UN EMBUT DAMUNT DEL COR DE LA VOSTRA PARELLA I L'ALTRE L'ACOSTEU A LA VOSTRA ORELLA. QUÈ SENTIU? ARA ÉS LA VOSTRA PARELLA, QUI ESCOLTA EL VOSTRE COR. A QUÈ S'ASSEMBLA EL SOROLL DEL BATEC CARDÍAC? ESCOLTEU EL COR DE LA VOSTRA PARELLA I COMPTEU QUANTS BATECS FA EN 30 SEGONS. OMPLIU AQUESTA TAULA. ESCRIVIU ELS VOSTRES NOMS, L'ACABEU D'OMPLIR AMB DADES D'ALTRES PARELLES: 
 
 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| 
 | SI CORREU, QUÈ LI PASSARÀ AL COR? HO PROVEU, ANEU A CÓRRER CINC MINUTS AL PATI. QUAN TORNEU US ESCOLTEU EL COR DURANT MIG MINUT. ESCRIVIU LES DADES 
 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| PER QUÈ HI HA AQUESTA DIFERÈNCIA? QUÈ US SEMBLA QUE PASSA? ÉS BO PEL NOSTRE COR FER EXERCICI? PER QUÈ? | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| UNS NENS I NENES INVESTIGUEN UN COR DE XAI | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| ESCRIVIU EL VOSTRE NOM I LA DATA: | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| ENDAVANT!  | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|  | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||