DIA MUNDIAL DE LA INFÀNCIA |
|
RECURSOS METODOLÒGICS | *Organització del alumnes per treballar la miniwebquesta: 1. En les condicions, proposo que el treball es faci per parelles. 2. També podem fer el mateix en petits grups. 3. Una altra possibilitat és a través de la pissarra digital, sempre i quan sigui participativa -l'alumnat pensa i després comparteix-, que sigui el mateix alumnat qui interactuï -triï, provi, prengui decisions-, qui llegeixi la informació, l'expliqui amb les seves paraules, la debati -una manera d'apropiar-se la informació-. 4. La mestra o el mestre tria prèviament les activitats que vol fer en gran grup i quines considera que poden fer per parelles. |
*L’avaluació, és una reflexió personal i compartida sobre com aprenen, de la manera de com han realitzat el treball i un adonar-se del perquè de seves actuacions. *Temps Cada pàgina pot tenir una durada d'una sessió de treball. Excepte la de “Llegim i...” que pot durar més d'una sessió. També depèn del seu desenvolupament a l'aula. * Adreces que he utilitzat: Font de la poesia i de la imatge: Font de imatges i del treball al llarg de la miniwebquesta: Per saber-ne més:
*Idees per "Fem matemàtiques": En l'apartat 1, la lectura de la gràfica, hem de mirar que sigui la mainada qui vagi expressant el que veu, sense anticipar-nos. Fent preguntes indirectes i amb possibilitats de més d'una resposta. En l'apartat 2, ha de ser la mateixa mainada qui ha de trobar la manera d'expressar-ho, sense donar per part nostre pistes. Si ho feu així, veureu que surten tot de tipus de representacions. En ambdós casos el mestre o la mestra acompanya animant i posant ènfasi en la seva creativitat.
*Té present les següents competències: *Atenció a la diversitat *Per a qualsevol proposta de millora, pregunta o suggeriments, només cal que m'ho feu saber, us ho ben agrairé. | |