DIA DE LA DONA

Maneres que podem treballar aquesta miniwebquest:
RECURSOS METODOLÒGICS En les condicions, proposo que el treball al llarg d'aquesta miniwebquest es faci per parelles.
La proposta és fer un aprenentatge compartit -parlar-ne, escoltar-se, dialogar (voler entendre l'altra persona i fer-se entendre), per tal que de manera conjunta vagin construint coneixement.

Es pot treballar en petits grups, de manera que cada grup faci una activitat i després facin una posada en comú.

També es pot fer a través de la pissarra digital, sempre i quan sigui participativa -l'alumnat pensa i després comparteix-, que sigui el mateix alumnat qui interactuï -triï, provi, prengui decisions-, qui llegeixi la informació, l'expliqui amb les seves paraules, la debati -una manera d'apropiar-se la informació-.
  Una altra manera: La mestra o el mestre tria prèviament les activitats que vol fer en gran grup i quines considera que poden fer per parelles.

Per qualsevol proposta de millora, només cal que m'ho feu saber, us ho ben agrairé.
montserrat vert ros. mvert2@xtec.cat