|  |       *Organització del alumnes per treballar la miniwebquesta:1. En les condicions, proposo que el treball es faci per parelles.
 La proposta és fer un aprenentatge compartit -llegir, escriure, fer-se preguntes, parlar-ne, escoltar-se, dialogar (voler entendre l'altra persona i fer-se entendre)- per tal que de manera conjunta vagin construint coneixement.
 2. També podem fer el mateix en petits grups.
 És important que en finalitzar l'activitat hi hagi una posada en comú.
 3. Una altra possibilitat és a través de la pissarra digital, sempre i quan sigui participativa -l'alumnat pensa i després comparteix-, que sigui el mateix alumnat qui interactuï -triï, provi, prengui decisions-, qui llegeixi la informació, l'expliqui amb les seves paraules, la debati -una manera d'apropiar-se la informació-.
 4. La mestra o el mestre tria prèviament les activitats que vol fer en gran grup i quines considera que poden fer per parelles.
 
 *L'avaluació, és una reflexió personal i compartida sobre com aprenen, de la manera de com han realitzat el treball i un adonar-se del perquè de seves actuacions.
 *Temps
 Cada pàgina pot tenir una durada d'una sessió de treball. De fet, però, depèn del seu desenvolupament a l'aula.
 * Adreces que he utilitzat:
 http://www.cnlse.es/es/diffusion/events/d%C3%ADa-internacional-de-la-lengua-materna
 http://aprenentlsc.blogspot.com.es
 
 http://ca.wikipedia.org/wiki/Llengua_de_signes_catalana
 
 http://www10.gencat.cat/casa_llengues/AppJava/ca/multilinguisme/llenguesimmigracio/llenguesimmigraciocatalunya.jsp
 http://www.unige.ch/lettres/linguistique/prince/index.php
 
 http://www.gela.cat/doku.php?id=fitxes
 http://www.linguamon.cat/practicallengues/
 
 Font de la imatge:
 http://blocs.iec.cat/lsc/alfabet/alfabet/
 
 *Per saber-ne més
 http://www10.gencat.cat/casa_llengues/AppJava/ca/diversitat/diversitat/index.jsp
 http://www.un.org/spanish/events/iyl/index.shtml
 
 http://www.un.org/spanish/events/calendario/2013/doc_02_21.html
 http://www10.gencat.cat/casa_llengues/AppJava/ca/diversitat/aprenemambllengues/celebremladiversitat.jsp
 
 http://www.tendencias21.net/El-aprendizaje-de-la-lengua-materna-comienza-en-el-utero_a14617.html
 
 *Té present les següents competències:
 Comunicativa lingüística i audiovisual.
 Tractament de la informació i competència digital.
 Matemàtica.
 Aprendre a aprendre.
 Autonomia i iniciativa personal.
 Social i ciutadana.
 *Atenció a la diversitat
 Activitats multinivell, que permeten una certa flexibilitat en el grau d'autonomia o suport que necessitin els infants.
 Amb possibilitats de poder aprofundir, si és el cas.
 *Per a qualsevol proposta de millora, pregunta o suggeriments, només cal que m'ho feu saber, us ho ben agrairé.
 montserrat vert ros. mvert2@xtec.cat
 |