|  | 
          DIA INTERNACIONAL DE  | |||||
| MIREU AQUEST VÍDEO | ||||||
| OPINEM   | ||||||
| Quins personatges hi surten? | ||||||
| La primera protagonista, quins sentiments expressa al llarg de la seqüència? Per què? | ||||||
| Quins recursos utilitza per expressar els seus sentiments? 
 | ||||||
| Si haguéssiu de definir el seu comportament durant tota Ia seqüència, quins qualificatius faríeu servir? 
 | ||||||
| 
 | Quins valors atribuiríeu a la segona protagonista? Per què? 
 | |||||
| Quina creieu que era la intenció del o la guionista a l'hora d'explicar-nos aquesta situació? 
 | ||||||
| I vosaltres, què en penseu d'aquesta situació? | ||||||
| A VEURE SI US ANIMEU A REALITZAR UN PETIT VÍDEO! PENSEU UNA IDEA SOBRE SOLIDARITAT: EL GUIÓ, AMB ELS PERSONATGES, EL DIÀLEG, LA SITUACIÓ, EL NUS I EL DENSENLLAÇ. EL PODEU FER AMB PERSONATGES REALS, AMB PLASTILINA, AMB DIBUIX, A TRAVÉS DE FOTOGRAFIES, ... QUAN EL TINGUEU ACABAT ENS EL PODEU FER ARRIBAR A ESPURN@, ESCRIVINT AL COMENTARI A: kitxalla.espurna.cat | ||||||
| ESCRIVIU EL VOSTRE NOM I LA DATA: | ||||||