DIA INTERNACIONAL DE |
||||||
MIREU AQUEST VÍDEO |
||||||
OPINEM |
||||||
Quins personatges hi surten? | ||||||
La primera protagonista, quins sentiments expressa al llarg de la seqüència? Per què? |
||||||
Quins recursos utilitza per expressar els seus sentiments?
|
||||||
Si haguéssiu de definir el seu comportament durant tota Ia seqüència, quins qualificatius faríeu servir?
|
||||||
|
Quins valors atribuiríeu a la segona protagonista? Per què?
|
|||||
Quina creieu que era la intenció del o la guionista a l'hora d'explicar-nos aquesta situació?
| ||||||
I vosaltres, què en penseu d'aquesta situació? | ||||||
A VEURE SI US ANIMEU A REALITZAR UN PETIT VÍDEO! PENSEU UNA IDEA SOBRE SOLIDARITAT: EL GUIÓ, AMB ELS PERSONATGES, EL DIÀLEG, LA SITUACIÓ, EL NUS I EL DENSENLLAÇ. EL PODEU FER AMB PERSONATGES REALS, AMB PLASTILINA, AMB DIBUIX, A TRAVÉS DE FOTOGRAFIES, ... QUAN EL TINGUEU ACABAT ENS EL PODEU FER ARRIBAR A ESPURN@, ESCRIVINT AL COMENTARI A: kitxalla.espurna.cat |
||||||
ESCRIVIU EL VOSTRE NOM I LA DATA: |
||||||