TASCA

Fréderic Chopin, pianista i compositor polac, nascut al 1810.

Possiblement un dels compositors més representatius del Romanticisme.

Projecte el seu estat d'ànim en cadascuna de les seves obres, a vegades melancòliques, nostàlgiques, o           a vegades apasionades.

La primera vegada que escoltis el preludi nº 15 de Chopin tindràs una gran emoció. Deixa que la música entri en el teu cap i agitaràs els teus sentits. Potser sentiràs com en el món real, seria  un petit pessic, que et pot fer sentir dolor, però alhora satisfacció.

Es tracta de fer unes activitats al voltant d'aquesta música!!

Aquesta WebQuest et farà buscar informació, escoltar música, navegar per Internet, trobaràs informació molt interessant, parlareu en grup, us passareu la informació que aneu trobant.

Elaboraràs una sèrie de treballs que exposaràs en un Power Point als teus company/es.

DONCS,APA,QUE TENIM MOLTA FEINA!!!!