AVALUACIÓ |
Heu de construir un mural cada grup, amb tota
la informació sobre el tema investigat de l’hort i les hortalisses.
QUÈ SABEM?
El qüestionari inicial ens
servirà per veure què coneixem abans de començar
COM APRENEM?
Buscant la informació tots
junts, ajudant-nos amb als altres i compartint allò que descobrim. Si cal
demanem ajuda al professor/a.
QUÈ HEM APRÈS?
L'última activitat ens servirà
de control per veure tot allò après per cadascun de nosaltres.
Quan lliureu el mural, a la professora, aquesta us
el valorarà seguint la graella d’avaluació que està en aquesta pàgina. Veureu
que aquesta consta de cinc apartats. Cadascuna d’ella es valorarà amb 0, 1, 1,5
o bé 2 punts. Al final tindreu la nota global i les observacions del professor
sobre la vostra presentació. Després avaluarem l’expressió oral de la vostra
exposició.
Així que ànim, a veure si traieu
molt bona nota !!!!!!!!
Incomplet = 0
punts Just = 1 punt Bé = 1,5 punts Excel·lent = 2 punts |
RÚBRICA D’AVALUACIÓ GLOBAL
|
Incomplet |
Just |
Bé |
Excel·lent |
Nota |
Treball en grup |
No han estat capaços de treballar en grup. |
Han treballat poc en grup. |
Demostren que han treballat força en grup |
El seu treball en grup ha estat molt bo des del principi. |
|
Organització de la feina |
Han demostrat poca capacitat d'organització. |
S'han organitzat acceptablement. |
S'han organitzat bé dins el grup. |
Han estat capaços de saber-se organitzar perfectament. |
|
Recerca informació |
Han buscat poca informació. |
Han buscat un mínim d'informació. |
Es nota que han fet una bona recerca. |
La recerca d'informació ha estat excel·lent |
|
Presentació |
Han fet una presentació fluixa. |
Han fet una presentació acceptable. |
Han fet una bona presentació. |
La presentació és molt bona. |
|
Contingut de la presentació |
Demostren poc coneixement respecte als temes treballats. |
Demostren un coneixement parcial dels temes treballats. |
Demostren un bon coneixement dels
temes treballats. |
Demostren molt coneixement
dels temes treballats. |
|
Nota final i comentaris de la
professora |
|
|
RÚBRICA D’AVALUACIÓ DE L’EXPOSICIÓ ORAL DEL MURAL
(Aplicada a cada alumne individualment)
Aspectes que s´avaluen |
6
CORRECTE |
8 BÉ |
10
EXCEL·LENT |
Preparació |
Ha
de fer algunes rectificacions, de tant en tant sembla dubtar |
Exposició
fluida, molt pocs errors |
Es
nota un bon domini del tema , no comet errors, no dubta |
Interès |
Li
costa d´aconseguir o de mantenir l´interès del públic |
Interessa
força en principi però es fa una mica monòtona |
Atrau
l´atenció del públic i manté l´interès durant tota l´exposició |
La veu |
Costa
d´entendre alguns fragments |
Veu
clara, bona vocalització |
Veu
clara, bona vocalització, entonació adequada, matisada, sedueix |
Temps |
Excessivament
llarg o insuficient per desenvolupar correctament el tema |
Temps
ajustat al previst, però amb un final precipitat o allargassat per manca de
control del temps |
Temps
ajustat al previst, amb un final que reprèn les idees principals i arrodoneix
l´exposició. |
Suport |
Suport
visual adequat (fotografies, graelles, un mapa mental,…) |
Suports visuals adequats, interessants
(fotografies, graelles,) |
L´exposició
s´acompanya dels suports visuals especialment atractius i de molta qualitat
(fotografies, graelles,…) |