TASCA

Haureu d’investigar sobre el temps que ha fet durant una setmana, utilitzant uns aparells senzills que teniu al vostre centre, el termòmetre, el baròmetre, l’hidròmetre, el penell, l’anemòmetre i el pluviòmetre.

Fareu mapes del temps diaris, gràfiques, butlletins del temps, tot en una presentació de diapositives. Treballareu en petits grups de tres alumnes i cadascú tindrà un rol que haureu de triar vosaltres:

Coordinador

Investigador

Redactor

El producte final serà una presentació amb vídeo d’un petit reportatge del temps que ha fet durant la setmana.

Imagineu-vos que sereu un equip de redactors/es de televisió que prepareu un programa “El temps”. Preparareu una explicació escrita seguint un esquema que després haureu de memoritzar per exposar-lo a la resta de companys i companyes. Podreu fer-ho cantant, ballant, pintant, amb una melodia coneguda, o bé fent una representació corporal.

Sabeu que hi ha un meteoròleg que canta el temps per la ràdio? És en Miquel Bernis que treballa a RAC 1.

Observeu aquest vídeo d’exemple: “El temps”

VINGA, ANEM A COMENÇAR!!