TASCA

La televisió s’ha convertit en el mitjà de comunicació de masses amb més èxit o audiència. Combina programes d’informació, culturals i d’entreteniments en els quals l’espectador ha de fer poc esforç de comprensió per entendre el que s’està explicant.

Part de la població dedica un deu per cent o més de la seva vida diària a mirar la televisió. Aquest treball que se us proposa consisteix en fer un telenotícies dels successos passats durant la última setmana al món.

Sabeu quina quantitat de persones es necessiten per a fer un telenotícies?

Us distribuireu en grups de quatre alumnes i us repartireu aquests rols:

·        Redactor guionista.

·        Reporter fotogràfic.

·        Dibuixant

·        Tècnic de so.

Tots us fareu responsable de buscar notícies i fotografies de diferents temes que classificareu en: política, societat, cultura, espectacles musicals, esports, economia, opinió i/o successos. Les triareu, fareu un guió de cadascuna, filmareu algun petit reportatge, per acabar fent la gravació del telenotícies en una càmera de vídeo i després adjuntareu en el programa “studio 9” per a editar i veure tots els companys i companyes de classe.

VINGA,  ENS POSEM A TREBALLAR!