ACTIVITAT
4 Quin cotxe em compro? Per què?
L’anàlisi dels missatges publicitaris
d’automòbils pot ser una bona excusa per debatre els valors que els
publicistes associen al cotxe per incentivar-ne la venda. L’ecologia encara no
ven cotxes i quan s’empra aquest mot, com expliquen el perquè és ecològic?
Tot i així, ara per ara, la publicitat dels cotxes fa més referència a la
persona, al seu estil i a la seva personalitat «Invéntate como vivirlo»: Renault Twingo «Único en su clase»: Seat Arosa «La ilusión te llevará muy lejos»:
Volkswagen Polo Cerqueu
anuncis publicitaris actuals sobre cotxes Contesteu a
les següents preguntes: Què val un cotxe
realment? Quins cotxes hi ha al mercat que siguin ecològics i
sostenibles? Que vol dir sostenible? Escollir un cotxe hauria de ser un exercici
d’anàlisi de costos i també de l’ús que en farem al llarg de l’any. Recordeu algun anunci d’un cotxe
basat en el baix consum? Quin model i marca és? És dièsel o gasolina? Quan val? Quin és el color preferit per al cotxe que
ens agrada? Hi ha alguna relació especial entre el color i el model del
cotxe? Recordeu algun anunci d’un cotxe basat en
el baix consum? Quin model i marca és?
És dièsel o gasolina? Quan val? http://ca.wikipedia.org/wiki/Sostenibilitat Conceptes per comptabilitzar el preu estimat: Compareu dos models de cotxes: un
sostenible i ecològic i un altre no sostenible ni ecològic. Fitxa de comparar i contrastar Cada un de nosaltres tenim el cotxe dels
nostres somnis, aquell cotxe que ens compraríem si fóssim rics, ens el regalessin
o ens convertíssim en milionaris. Però, potser no caldria esperar cap
esdeveniment extraordinari, potser tan sols ser “grans”, treballar i tenir
els diners per comprar un cotxe segons les nostres possibilitats. En
qualsevol cas, ben segur que tenim els nostres somnis respecte al cotxe. Elaboreu
una maqueta del cotxe que us agradaria comprar. Feu un vídeo
anunci de 20 segons del cotxe que us compraríeu i un “eslògan publicitari” http://www.youtube.com/watch?v=vxL2dk5e3T8 Feu la fitxa de reflexió individual |