Project work

Students reinforce basic vocabulary and consolidate elementary grammar structures. At the same time, they learn to work and cooperate in pairs or in group, and above all, we give them an opportunity to use their imagination and creativity.

Students' projects

When
How
Why
All the sessions in a Crèdit Variable
  • In pairs, students negotiate and do their part of the work. Then it is presented and put together.
  • Some activities are done in pairs, others are whole-class.
  • The final product is presented on the web.
  • Dominar l'estructura bàsica de la frase i construir petits textos, organitzant les idees i la informació de forma coherent i entenedora.
  • Comprendre i produir descripcions simples, tant oralment com per escrit, a partir de pautes, amb correcció acceptable.
  • Emprar el vocabulari i les estructures adequats per a un tema determinat.
  • Extreure informacions concretes de suports electrònics que integren la presentació d'informació en formats diferents: text, imatges, so i animació.
  • Organitzar el propi treball amb eficàcia i utilitzar material d'aprenentatge complementari en suport paper (diccionaris) i/o electrònic (aplicacions multimèdia per a l'exercitació lingüística i de referència general i específica).
  • Realitzar treballs col·lectius al voltant d'un tema i presentar la informació recollida de forma organitzada, utilitzant diferents mitjans orals i escrits.
  • Adaptar-se al treball en grup de manera que l'aprenentatge de la llengua representi compartir i col·laborar amb els companys/es i prendre part activa en la planificació i en la responsabilitat col·lectiva de les activitats d'aprenentatge.
  • Respectar les opinions dels companys/es i professors/es.
  • Mostrar una actitud negociadora, respectuosa i positiva envers el treball de grup, les produccions pròpies i les dels altres.
  • Demostrar una actitud oberta, curiositat i interès per comunicar-se en la llengua estrangera.
  • Presentar el treball resultant de l'acumulació de coneixements i aprenentatges adquirits al llarg del crèdit.