- ESO: once a week, in desdoblament.
- Batxillerat: once / twice every textbook unit.
|
ESO:
- Individually or in pairs, one session a month,
approximately, while other students are working in other racons.
- They take note of the activities done and their
final score in their notebook. They hand in the notebook with all
the work in the racons at the end of the term.
Batxillerat:
- In pairs, all the class at the same time.
- Teacher records students' scores and counts them
as a class mark.
|
-
Tractar
la diversitat de nivells de coneixement de l'idioma i de ritmes
d'aprenentatge.
-
Practicar
les diferents destreses que entren en joc en l'aprenentatge d'un
idioma (expressió oral i escrita, comprensió oral
i escrita).
-
Extreure
informacions concretes de suports electrònics que integren
la presentació d'informació en formats diferents:
text, imatges, so i animació.
-
Organitzar
el propi treball amb eficàcia i utilitzar material d'aprenentatge
complementari en suport paper (diccionaris) i/o electrònic
(aplicacions multimèdia per a l'exercitació lingüística
i de referència general i específica).
-
Motivar
en l'aprenentatge de la llengua estrangera.
-
Aprendre
a organitzar el propi aprenentatge.
-
Autoavaluar-se
al final de cada sessió, amb esperit crític.
-
Aprendre
a mantenir l'ordre, tant pel que fa als materials de l'aula com
al material propi (llibreta o dossier).
|