In the self-access

Students practice grammar, vocabulary, reading and listening skills.

When
How
Why
  • ESO: once a week, in desdoblament.
  • Batxillerat: once / twice every textbook unit.
ESO:
  • Individually or in pairs, one session a month, approximately, while other students are working in other racons.
  • They take note of the activities done and their final score in their notebook. They hand in the notebook with all the work in the racons at the end of the term.
Batxillerat:
  • In pairs, all the class at the same time.
  • Teacher records students' scores and counts them as a class mark.
  • Tractar la diversitat de nivells de coneixement de l'idioma i de ritmes d'aprenentatge.
  • Practicar les diferents destreses que entren en joc en l'aprenentatge d'un idioma (expressió oral i escrita, comprensió oral i escrita).
  • Extreure informacions concretes de suports electrònics que integren la presentació d'informació en formats diferents: text, imatges, so i animació.
  • Organitzar el propi treball amb eficàcia i utilitzar material d'aprenentatge complementari en suport paper (diccionaris) i/o electrònic (aplicacions multimèdia per a l'exercitació lingüística i de referència general i específica).
  • Motivar en l'aprenentatge de la llengua estrangera.
  • Aprendre a organitzar el propi aprenentatge.
  • Autoavaluar-se al final de cada sessió, amb esperit crític.
  • Aprendre a mantenir l'ordre, tant pel que fa als materials de l'aula com al material propi (llibreta o dossier).