INTRODUCCIÓ

L'experiència la portem a terme en una escola de 3 línies.

Abans d'iniciar-se el curs fem una preadaptació: els nens de P3  venen a l'escola dos dies seguits i juguen, amb els seus pares i la  mestra, durant dues hores a la classe,  per tal de mantenir un primer contacte amb l'escola. Es troben les aules muntades amb els mateixos racons amb els quals iniciaran el curs.

Alguns nens han estat escolaritzats a la Llar d'infants i d'altres provenen de la Llar familiar.

A nosaltres també ens va bé poder parlar abans amb els pares i aprofitem per omplir amb ells l’Historial Familiar.  A partir del 15 de setembre els nens continuen jugant en els mateixos racons que ho han fet amb els seus pares  però ara ho fan només amb la mestra i cada grup juga a la seva classe corresponent. Aquests racons de joc seran un pas previ pels futurs racons de treball que s’aniran introduint gradualment al llarg de tot el parvulari.