Fes clic a la resposta correcta , agafa'm una de la llista, o escriu-la, segons correspongui.
 
 
 
 
 
Quin dels elements següents és un atribut del producte?
-   Publicitat
 -   Disseny
 -   Preu
 -   Distribució
 
 
L’estratègia de promoció equival a
-   la de comunicació
 -   la del preu
 -   la de publicitat
 -   la de distribució
 
 
L’estratègia de posar com a preu 0,99 € en comptes d’1 €, es coneix amb el nom de
-   Preus persuasius
 -   Preus enganyosos
 -   Preus de penetració
 -   Preus psicològics
 
 
El conjunt d'activitats que fa l'empresa amb l'objectiu de millorar la seva imatge es diu
-   Publicitat
 -   Comunicació
 -   Relacions Públiques
 -   Promoció
 
 
Les botigues que venen als consumidors finals poden rebre el nom de
-   Majoristes
 -   Detallistes
 -   Intermediaris
 -   Distribuïdors
 
 
Actualment les empreses han de tenir, segons el màrqueting,
-   Una orientació al producte
 -   Una orientació al client
 -   Una orientació a les vendes
 -   Una orientació a la producció
 
 
La publicitat...
-   forma part de l'eina de promoció o comunicació.
 -   és una eina del màrqueting (una de les 4P).
 -   forma part de l'eina o estratègia del producte.
 -   són totes aquelles tècniques que pretenen augmentar les vendes a curt termini.
 
 
Els objectius de l’estratègia de promoció de vendes (pròpiament dita) són
-   Augmentar les vendes a curt termini d’un producte concret.
 -   Informar, persuadir i recordar un producte o una empresa.
 -   Millorar la imatge de l’empresa.
 -   Comunicar els avantatges dels productes d’una empresa en relació als competidors.
 
 
El cicle de vida dels productes la formen la introducció, el creixement, la maduresa i
-   La mort
 -   La crisi
 -   El decreixement o la saturació
 -   La declinació
 
 
En l’etapa d’introducció o llançament, els productes són
-   Molt més rendibles que més endavant, ja que encara no tenen competidors.
 -   Deficitaris, o sigui, que no són rendibles fins més endavant, ja que els ingressos són inferiors a les despeses.
 -   Bastant rendibles, ja que les despeses són petites al principi.
 -   Cap de les anteriors respostes és correcta.
 
 
El cicle de vida d’un producte estacional o fortament influït per les modes (per exemple, els patinets), tindrà una forma de
-   Recta ascendent
 -   Recta descendent
 -   Muntanya
 -   Mar amb onades
 
 
El gràfic que distingeix i identifica una empresa rep el nom de
-   Logotip
 -   Marca
 -   Slogan
 -   Disseny
 
 
En el màrqueting, les característiques dels productes reben el nom de
-   Aspectes
 -   Característiques
 -   Factors
 -   Atributs
 
 
A l’etapa de maduresa els productes generen beneficis
-   Alts
 -   Baixos
 -   Mitjans
 -   Negatius (generen pèrdues)
 
 
La variable del màrqueting que més influeix en les decisions del comprador és
-   La publicitat
 -   La imatge
 -   La promoció
 -   El preu
 
 
Les degustacions gratuïtes als supermercats formen part de l’estratègia de
-   Publicitat
 -   Venda personal
 -   Promoció (pròpiament dita)
 -   Relacions públiques
 
 
El merchandising és
-   El màrqueting en el punt de venda
 -   El conjunt de productes d’una mateixa marca
 -   El conjunt d’accions que fan les empreses per millorar la seva imatge
 -   Cap de les anteriors
 
 
Les compres de xiclets, caramels, ganivetes d'afeitar i piles reben el nom de
-   Primera necessitat
 -   Persuasives
 -   Per impuls
 -   De luxe
 
 
En l’etapa de maduresa, la publicitat és sobretot
-   Persuasiva
 -   Neutra
 -   Informativa
 -   Elitista
 
 
Una botiga on hi ha moltes referències d’una mateixa línia té una cartera
-   Molt ampla
 -   Molt diferenciada
 -   Molt homogènia
 -   Molt profunda