Vocabulari de comerç electrònic (3)

Exercici d'associació

Arrosega els elements la columna de la dreta cap a l'esquerra, o bé escull el correcte de la llista desplegable.
Un SPAM és qualsevol missatge destinat a una audiència en general que s'envia per e-mail sense que ho sol.licitin. És l'equivalent al correu comercial imprès.
L'Spamming és fer publicitat no desitjada i el bombing és bombardejar els prospectes amb publicitat.
Institució que ofereix el servei de connexió a Internet.
Centre comercial virtual (amb diverses botigues).
"Portal Vertical", B2B trade communities, e-hubs o e-marketplaces. Aquests punts de trobada virtuals van ser creats pels llocs que permeten fer negocis entre empreses.
Cartes informatives que es carreguen al contestador automàtic (auto-responder) perquè les persones que sol•liciten més informació l'obtinguin instantàniament i també periòdicament. Normalment estan personalitzades.
Finestra que s'obre automàticament quan entrem a alguna pàgina web determinada i es col•loca davant de la finestra que volíem veure.
Finestra que s'obre automàticament quan entrem a alguna pàgina web determinada i es col•loca darrere de la finestra que volem veure, de manera que la veiem quan l'usuari tanca o minimitza la finestra principal.
Subscriptor voluntari a una llista de correu per rebre cartes de vendes o butlletins.